Nekad svampbob67 | Ban Överklagan [zeno]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

svampbob67

Icke Medlem
Meddelanden
16
Reaction score
0
Ban-referens
apdyku — FiveM, Permanent
Anledning: Mutförsök samt uppmaning till korruption.
Visa på portalen →

Berätta vad som hände Jag pratade med min kompis i dc samtidigt som jag skulle göra en överklagan. han sa som ett skämt att jag skulle försöka muta en staff. jag skrev något i den stilen till en staff, utan att riktigt tänka på konsekvenserna. kort därefter blev jag permanent bannad. jag förstår att det jag skrev kan tolkas som att jag försökte muta en staff, vilket bryter mot reglerna. Det som hände precis innan var att vi diskuterade situationen jag var i alltså min ban, och min kompis sa att jag skulle “testa att muta staffen” som bannade mig. Jag tog det oseriöst och skrev det ändå. jag förstår nu att det inte spelar någon roll om det var ett skämt eller inte, det var fortfarande olämpligt och emot reglerna.

Tar du ansvar för det du blev bannad för? Ja, jag tar fullt ansvar för det jag skrev. även om det var på skämt så var det mitt val att skriva det. jag borde ha vetat bättre och förstått att sådant inte är okej enligt reglerna.

Vad har du lärt dig och vad skulle du göra annorlunda? Jag har lärt mig att inte skriva saker på impuls, särskilt inte sådant som kan bryta mot reglerna. jag har också lärt mig att inte låta andra påverka mig till att göra något dumt, även om det är på skämt. och att jag alltid ska tänka ett steg framåt om något känns fel att skriva.

Varför ska vi ge dig en till chans? Jag tycker att jag förtjänar en till chans eftersom jag erkänner mitt misstag och tar ansvar för det. det var inte min avsikt att faktiskt muta någon, utan det var ett ogenomtänkt skämt. jag förstår nu hur allvarligt det är och jag kommer följa reglerna strikt framöver eftersom att jag faktiskt är så gammal att först mina handlingar, jag är inte nån 10 åring som åker runt och vdmar folk så allt jag behöver är en till chans.

Om jag får komma tillbaka kommer jag hålla mig till reglerna, visa respekt mot staff och andra spelare, och inte skriva något som kan bryta mot reglerna igen. jag vill fortsätta spela och vara en del av communityt på ett positivt sätt eftersom jag verkligen gillar denna server den gör mig glad bara jag tänker på att gå in på servern så mycket gillar jag denna server, jag tycker att staffsen gör det dom ska och lallar inte dom tar det på allvar det gillar jag.

Har du läst våra regler? Ja

Förstår du att ifall du ber om att få din överklagan läst kommer vi att automatiska neka den? ja det gör jag

Senast ändrad:
Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka