Nekad svampbob67 | Ban Överklagan (Saab)

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

svampbob67

Icke Medlem
Meddelanden
16
Reaction score
0
Länk till din steam profil: https://steamcommunity.com/profiles/76561198742503145/home/

Ditt Hex-ID: steam:11000012e9ffee9

Vad är din discord tagg? svampbob67

Vem var det som bannade dig? saab

Bild på banmeddelande: Skärmbild 2026-03-01 211256.png

Varför tror du själv att staffs valde att banna dig? jag tror att staff valde att banna mig eftersom jag försökte muta en staffmedlem för att få en unban. jag förstår att det är ett allvarligt regelbrott eftersom det underminerar hela systemet och visar brist på respekt för reglerna och staffteamet, det kommer aldrig att hände igen.

Berätta exakt vad som hände just precis innan du blev bannad. innan jag blev bannad tog jag kontakt med en staffmedlem som bannade mig och försökte erbjuda någon form av kompensation i hopp om att få min ban borttagen. allt var på skämt jag satt i dc samtal med vänner och dom sa att jag skulle skriva det

Var det en felaktig ban eller var det du som gjorde fel? Om det var en felaktig ban förklara varför den var det. det var inte en felaktig ban. det var jag som gjorde fel. jag bröt tydligt mot reglerna genom att försöka påverka en staffmedlems beslut på ett otillåtet sätt. jag tar fullt ansvar för det.

Ifall du har blivit bannad här tidigare, berätta om dina tidigare bans och hur du lyckats ta lärdom av dina tidigare bans. jag har tidigare blivit bannad för fear rp. jag förstod den regeln bättre efter det, men den här gången handlar det inte om brist på kunskap utan om dåligt omdöme.

Hur hade du kunnat gjort annorlunda? jag hade kunnat acceptera min ban och göraen korrekt överklagan och bara väntat ut min tid ist för att försöka ta en genväg. jag borde ha visat respekt för systemet och staffteamet. jag hade låtit bli att kontakta staff privat i det syftet och inte lyssnat på mina kompisar och ist följt de officiella vägarna för överklagan. jag hade tagit ansvar för mina handlingar direkt.

Har du lärt dig någonting efter din ban? ja. jag har lärt mig att inte lyssna på mina kompisar och lalla när jag får ban ist för att ta det seriöst och på allvar. jag har också förstått hur allvarligt det är att försöka muta eller påverka staff. om jag blir unbannad: ja. jag kommer aldrig igen försöka påverka staffbeslut på fel sätt. om jag anser att något är fel kommer jag att acceptera beslutet om det står fast och inte lägga mig i. jag kommer visa respekt för reglerna, staffteamet och communityn.

Har du läst våra regler? Ja

Förstår du att ifall du ber om att få din överklagan läst kommer vi att automatiska neka den? ja det gör jag. men också det var jätte impulsivt och jag lyssnade bara på ,ina kompisar och jag hade aldrig betalat 100kr jag är 14 år och skulle inte lägga så mkt pengar på en ban, jag har inte ens 100kr lixom.

Senast ändrad:
snälla läs igenom den och tänk igenom ditt beslut noggrant. jag förstår att du inte kanske vill ge mig unban efter allt dehär men jag är ledsen för detta verkligen och det kommer ej hända igen så snälla lita på mig om du kan de. och om du godkänner denna och jag får vänta ut min tid i 1 v så kommer jag bevisa att jag faktiskt kan rpa.

Senast ändrad:
Du erkänner att du försökt muta en staff, vilket är ett av de grövsta brotten mot serverns regler. Att skylla på att det var ett "skämt" eller att dina kompisar sa åt dig att göra det håller inte. Som spelare ansvarar du helt för dina egna handlingar och vad du skriver till staffs.

Vi ser extremt allvarligt på mutförsök och korruption. Din blacklist kvarstår!

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka