Nekad Svampbob1 | Ansökan till Servervakt [3llee_]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Svampbob1

Icke Medlem
Meddelanden
18
Reaction score
0
Vad är ditt namn i verkligheten? Benjamin

Vad heter du på discord? svampbob#5906

Ange ditt födelsedatum 28 September 2008

Beskriv din dagliga aktivitet. Jag kommer ig vid 15-16 tiden är ig i ca 2 timmar kanske sen har jag ofta träning så jag kommer ig igen ca 20 och är då ig till ungefär 23-00. Det beror på vad det är för dagar vissa dagar kan ja tex vara ig från 15-23 med små pauser såklart man måste ju äta oxå.

Hur länge har du varit medlem på Unive? Jag har varit medlem sedan 10 juli 2022.

Hur många gånger har du blivit bannad/avstängd (Bifoga Bild) Jag har blivit bannad 7 gånger tidigare.

Har du tidigare varit blacklistad? Nej

Förklara vad för uppgift en servervakt har. En servervakt har som uppgift att hålla koll ig på din omgivning så att alla följer reglerna, som servervakt ska du inte flyga runt och leta utan bara hålla koll när du rpar.

Varför vill du bli servervakt på servern? Jag vill bli servervakt så att jag kan bidra mer till en seriös och bra roleplay när jag rpar och göra så att folk som rpar lär sig hur man gör. Jag har blivit utsatt för dålig roleplay när jag patrulerar och vill att det ska få ett stopp därför söker jag till Servervakt.

Berätta sammanfattat vad korruption och abuse är och hur de kan förekomma på olika sätt som servervakt. När du är servervakt så kan du va korupt genom att reva folk som inte ska bli det tex om någon har blivit skottad och säger till dig att reva utan sjukvård då så kan det bli korruption.

och Abuse som servervakt kan va att du tex kickar någon till din fördel för att tex vinna en skottscenario. Eller att du tex blir stannad av en polisman och kickar den för att du inte orkar med polisen. En stor abuse skulle vara om du använde dig av toggleID då det kan ge dig fördelar i ett scenario vilket det inte får göra.

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka