Accepterad SvampBob | Chef-jobb ansökan ]Ben 10]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

SvampBob

Icke Medlem
Meddelanden
810
Reaction score
39
Vilket chef-jobb vill du ansöka till? Falck Chef

Vad heter du IRL? Adam

Vad heter du på discord? SvampBob#0010

Hur gammal är du? 14 snart 15

Hur många timmar har du på Fivem? 622

Varför vill du just bli chef på det jobbet? Jag vill bli chef på Falck då jag själv känner att jag kan ta de ansvaret att bli det. Jag har jobbat på både Mekonomen och Falck och min vän har även varit chef på Mekonomen och jag va erfaren. Jag kan mycket om yrket då jag är intresserad av bilar och vet även hur f6 menyn fungerar. Jag vet även hur chefs menyn fungerar då jag har varit personal-ansvarig på Securitas och där ifrån fick jag lära mig ganska mycket. Jag har spelat Fivem rätt länge nu och vet hur man ska rpa samt har koll på alla grund regler inom Fivem som Rdm Vdm osv. Jag har även varit Medlemskap Ansvarig samt Support på Unive och har skött det bra och kände att jag kunde ta de ansvaret även om jag sedan lämnade staff teamet. De vill säga att jag vill ta ett steg uppåt i min rp värld och ta över Chef platsen till Falck. Just nu är jag polis och har skött det bra där också, men jag känner att Falck är väldigt inaktivt så jag hade jätte gärna tagit över det om det fanns möjligheter till det. Jag tycker även att Falck jobbet är väldigt roligt att arbeta som eftersom man hjälper mycket folk med deras bilar och jag är väldigt trevlig mot alla. Jag kommer inte heller vara så sträng mot dom som är anställa hos mig utan jag kommer att vara bra chef som tex säga till ifall dom har gjort något fel eftersom alla kan göra fel någon gång. Jag kommer snacka en och en med dessa personer som jag tycker har gjort själv och kommer ha såkallad tystadsplikt och kommer inte gå runt och säga det till andra. Om jag ska sparka någon måste dom har gjort något allvarligt som tex att lalla som Falck och tex ge fakturor till sina vänner bara för att dom tycker det är kul. Jag har lätt för att säga nej till personer som tex säger '' höj upp mig'' och sånt. Jag har även lätt för att sparka folk om det behövs. Jag kommer självklart inte sparka någon utan anledning, om jag ska sparka någon kommer jag alltid ha anledning till det.

Vilka erfarenheter har du inom jobbet? Jag har goda kunskaper inom Falck jobbet då jag har jobbat på Falck förut ganska länge samt har varit erfaren på Mekonomen. Jag har varit Personal-ansvarig på Securitas som gör att jag har koll på systemet inom datorn som finns till cheferna för att dom ska kunna hantera ekonomin alltså lön och sånt samt anställa personer till rätt platser. Jag har även erfarenheter hur man ska bete sig mot kunder samt hur man ska vara mot alla som vill bli anställda.

Berskiv din karaktär? Adam kommer från Syrien där han har haft tuff uppväxt med sin riktiga familj som slog honom. Adam hade väldigt många blåmärken överallt och hans lärare frågade hela tiden vart han fick blåmärken ifrån, men han svarade alltid att han slog i en stol, bord, gick in i en dörr i mörkret. Han hittade alltid på massa saker för att han verkligen älskade sina föräldrar även om dom slog honom varje dag. En dag när Adam va hos tandläkaren frågade tandläkaren varför han inte borstar tänderna, och Adams familj va ganska fattig men Adam vågade inte erkänna. Så han sa istället att han inte orkade borsta tänderna varje morgon och kväll för att han pluggade så mycket. De ena är sant och de andra inte, eftersom familjen va fattig hade dom inte råd att köpa en tandborste för dom behövde tänka på att köpa mat till barnen så de räckte. Men Adam hade väldigt bra betyg i skolan eftersom han pluggade så mycket även om han blev slagen varje dag så satt han uppe till 1 på natten ibland när alla sov i deras lilla hus och bara pluggade för att få bra betyg, de va väldigt viktigt för Adam. Adams hus består av 3 rum, toalett, kök, och ett rum där alla sov. Alla dessa rum va små och på sommaren va de jätte varmt i alla rum så de knappt gick sova o de lilla rummen så en gång bestämde Adam sig för att gå upp på taket och sova där för att de va så varmt. Under tiden han sov kom det en orm och bet honom i magen och fick väldigt farlig gift i sig. Adam började skrika och gråta eftersom Adam bara va 13 år gammal, Adam väckte många i området och fick mycket uppmärksamhet. Adams pappa va väldigt arg men eftersom så många kollade på dom så kunde han inte slå honom utan han såg märket på magen för Adam hade ingen tröja på sig för att de va så varmt, så Adams pappa bad någon ringa ambulansen för att han själv inte hade en mobil. När ambulansen kom hade Adam väldigt tur eftersom de inte va långt kvar tills han kunde ha dött. Adam fick nån spruta i magen och giften gick bort efter några dagar. När Adam fick skjuts tillbaka hem så va han jätte glad, men hans pappa verkade inte vara lika glad och slog honom direkt när han kom hem. Han skrek och slog och mamman bara stod och kollade på. Adam förstod då att familjen inte brydde sig om honom eftersom dom inte ens frågade hur de va med honom utan direkt började slå honom och skrika. Så Adam bestämde att han skulle berätta allt för sin kurator i skolan som sedan hjälpte honom ut med allt genom att kontakta polisen, socialen och Adam berättade att han inte ville vara kvar i Syrien att om han får en familj i Syrien kommer han fly ensam till ett annat land. Och det ville inte kuratorn, det tog 2 veckor innan Adam fick svar om vart han skulle bo. Under den tiden bodde han med några vuxna på ett hus som han aldrig har sätt, men Adam litade på kuratorn och visste att hon ville så bra som möjligt för honom. Adams föräldrar hamnade i fängelset och har massa problem med socialen. När Adam fick besked om att han skulle flytta till Sverige blev han jätte lycklig och han trodde de va hans bästa dag att slippa allt de kaoset som va hemma och få börja livet på nytt. Adam flög flygplan väldigt länge, sen när han landade såg han sin nya familj, de va mamma, pappa, och en syster. Han blev så glad att han hade syster. Adam hamnade i en liten by som heter Mölle där han skulle få bo resten av sitt liv. Adam va 14 år gammal när han kom till Sverige och när han va 15 började han umgås med en stor mekaniker som gjorde att han började gilla bilar mycket mer. Mekanikern hjälpte honom väldigt mycket samt lärde honom väldigt mycket! Sedan när Adam va 21 år gammal flyttade Adam till en större stad som heter Unive!

Hur ofta kommer du vara inne? Jag är aktiv varje dag så antar att jag kommer vara inne varje dag

Skulle du fortsätta och spela på serven ifall du inte blir chef? Självklart

Spelar du för tillfället på någon annan server än Unive? Nej

Har du läst våra Regler? Ja

Senast ändrad:
+rep du förtjänar detta jobb för att du verkar vara en kunnig människa och det man har sätt på dig när du har rpar osv så tycker jag detta jobb är galant för dig!

+rep du förtjänar detta jobb för att du verkar vara en kunnig människa och det man har sätt på dig när du har rpar osv så tycker jag detta jobb är galant för dig!
Tack! Det uppskattas enormt mycket!

Vilket chef-jobb vill du ansöka till? Falck Chef

Vad heter du IRL? Adam

Vad heter du på discord? SvampBob#0010

Hur gammal är du? 14 snart 15

Hur många timmar har du på Fivem? 622

Varför vill du just bli chef på det jobbet? Jag vill bli chef på Falck då jag själv känner att jag kan ta de ansvaret att bli det. Jag har jobbat på både Mekonomen och Falck och min vän har även varit chef på Mekonomen och jag va erfaren. Jag kan mycket om yrket då jag är intresserad av bilar och vet även hur f6 menyn fungerar. Jag vet även hur chefs menyn fungerar då jag har varit personal-ansvarig på Securitas och där ifrån fick jag lära mig ganska mycket. Jag har spelat Fivem rätt länge nu och vet hur man ska rpa samt har koll på alla grund regler inom Fivem som Rdm Vdm osv. Jag har även varit Medlemskap Ansvarig samt Support på Unive och har skött det bra och kände att jag kunde ta de ansvaret även om jag sedan lämnade staff teamet. De vill säga att jag vill ta ett steg uppåt i min rp värld och ta över Chef platsen till Falck. Just nu är jag polis och har skött det bra där också, men jag känner att Falck är väldigt inaktivt så jag hade jätte gärna tagit över det om det fanns möjligheter till det. Jag tycker även att Falck jobbet är väldigt roligt att arbeta som eftersom man hjälper mycket folk med deras bilar och jag är väldigt trevlig mot alla. Jag kommer inte heller vara så sträng mot dom som är anställa hos mig utan jag kommer att vara bra chef som tex säga till ifall dom har gjort något fel eftersom alla kan göra fel någon gång. Jag kommer snacka en och en med dessa personer som jag tycker har gjort själv och kommer ha såkallad tystadsplikt och kommer inte gå runt och säga det till andra. Om jag ska sparka någon måste dom har gjort något allvarligt som tex att lalla som Falck och tex ge fakturor till sina vänner bara för att dom tycker det är kul. Jag har lätt för att säga nej till personer som tex säger '' höj upp mig'' och sånt. Jag har även lätt för att sparka folk om det behövs. Jag kommer självklart inte sparka någon utan anledning, om jag ska sparka någon kommer jag alltid ha anledning till det.

Vilka erfarenheter har du inom jobbet? Jag har goda kunskaper inom Falck jobbet då jag har jobbat på Falck förut ganska länge samt har varit erfaren på Mekonomen. Jag har varit Personal-ansvarig på Securitas som gör att jag har koll på systemet inom datorn som finns till cheferna för att dom ska kunna hantera ekonomin alltså lön och sånt samt anställa personer till rätt platser.

Berskiv din karaktär? Adam kommer från Syrien där han har haft tuff uppväxt med sin riktiga familj som slog honom. Adam hade väldigt många blåmärken överallt och hans lärare frågade hela tiden vart han fick blåmärken ifrån, men han svarade alltid att han slog i en stol, bord, gick in i en dörr i mörkret. Han hittade alltid på massa saker för att han verkligen älskade sina föräldrar även om dom slog honom varje dag. En dag när Adam va hos tandläkaren frågade tandläkaren varför han inte borstar tänderna, och Adams familj va ganska fattig men Adam vågade inte erkänna. Så han sa istället att han inte orkade borsta tänderna varje morgon och kväll för att han pluggade så mycket. De ena är sant och de andra inte, eftersom familjen va fattig hade dom inte råd att köpa en tandborste för dom behövde tänka på att köpa mat till barnen så de räckte. Men Adam hade väldigt bra betyg i skolan eftersom han pluggade så mycket även om han blev slagen varje dag så satt han uppe till 1 på natten ibland när alla sov i deras lilla hus och bara pluggade för att få bra betyg, de va väldigt viktigt för Adam. Adams hus består av 3 rum, toalett, kök, och ett rum där alla sov. Alla dessa rum va små och på sommaren va de jätte varmt i alla rum så de knappt gick sova o de lilla rummen så en gång bestämde Adam sig för att gå upp på taket och sova där för att de va så varmt. Under tiden han sov kom det en orm och bet honom i magen och fick väldigt farlig gift i sig. Adam började skrika och gråta eftersom Adam bara va 13 år gammal, Adam väckte många i området och fick mycket uppmärksamhet. Adams pappa va väldigt arg men eftersom så många kollade på dom så kunde han inte slå honom utan han såg märket på magen för Adam hade ingen tröja på sig för att de va så varmt, så Adams pappa bad någon ringa ambulansen för att han själv inte hade en mobil. När ambulansen kom hade Adam väldigt tur eftersom de inte va långt kvar tills han kunde ha dött. Adam fick nån spruta i magen och giften gick bort efter några dagar. När Adam fick skjuts tillbaka hem så va han jätte glad, men hans pappa verkade inte vara lika glad och slog honom direkt när han kom hem. Han skrek och slog och mamman bara stod och kollade på. Adam förstod då att familjen inte brydde sig om honom eftersom dom inte ens frågade hur de va med honom utan direkt började slå honom och skrika. Så Adam bestämde att han skulle berätta allt för sin kurator i skolan som sedan hjälpte honom ut med allt genom att kontakta polisen, socialen och Adam berättade att han inte ville vara kvar i Syrien att om han får en familj i Syrien kommer han fly ensam till ett annat land. Och det ville inte kuratorn, det tog 2 veckor innan Adam fick svar om vart han skulle bo. Under den tiden bodde han med några vuxna på ett hus som han aldrig har sätt, men Adam litade på kuratorn och visste att hon ville så bra som möjligt för honom. Adams föräldrar hamnade i fängelset och har massa problem med socialen. När Adam fick besked om att han skulle flytta till Sverige blev han jätte lycklig och han trodde de va hans bästa dag att slippa allt de kaoset som va hemma och få börja livet på nytt. Adam flög flygplan väldigt länge, sen när han landade såg han sin nya familj, de va mamma, pappa, och en syster. Han blev så glad att han hade syster. Adam hamnade i en liten by som heter Mölle där han skulle få bo resten av sitt liv. Adam va 14 år gammal när han kom till Sverige och när han va 15 började han umgås med en stor mekaniker som gjorde att han började gilla bilar mycket mer. Mekanikern hjälpte honom väldigt mycket samt lärde honom väldigt mycket! Sedan flyttade Adam till en större stad som heter Unive!

Hur ofta kommer du vara inne? Jag är aktiv varje dag så antar att jag kommer vara inne varje dag

Skulle du fortsätta och spela på serven ifall du inte blir chef? Självklart

Spelar du för tillfället på någon annan server än Unive? Nej

Har du läst våra Regler? Ja
+rep tycker detta är en super ansökan.

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka