Accepterad SvampBob | Ban överklagan [320]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

SvampBob

Icke Medlem
Meddelanden
810
Reaction score
39
Länk till din steam profil: https://steamcommunity.com/profiles/76561199010275870/

Ditt Hex-ID: 11000013e95e21e

Vad är din discord tagg? SvampBob#2128

Vem var det som bannade dig? Jag har ingen aning va jag har gjort, blev bara bannad precis efter att min banöverklagan blev godkänd förut.

Hur lång tid var din ban? Perma från dcn tror jag.

Var är du bannad? Discord servern

Vad står det som exakt anledning till din ban när du försöker komma in? Står inget, det bara laddar 3 prickar och sen kan jag inte gå med.

Varför tror du själv att staffs valde att banna dig? Jag har inte en aning, hade inte gjort något. Hade precis blivit godkänd på min ban överklagan som jag hade gjort o blev bannad dagen efter utan att jag hade skrivit något i dcn eller nånting.

Berätta exakt vad som hände just precis innan du blev bannad. Jag gjorde min banöverklaga, blev godkänd och blev bannad dagen efter igen.

Var det en felaktig ban eller var det du som gjorde fel? Om det var en felaktig ban förklara varför den var det. Jag tror det då jag inte hade gjort nått fel.

Hur många tidigare avstängningar har du? 5

Ifall du hade blivit bannad här tidigare, berätta om dina tidigare bans och hur du lyckats ta lärdom av dina tidigare bans. Vet inte exakt hur många men de va lite när jag var ny inom rp förra året och lite sånt.

Hur hade du kunnat gjort annorlunda? inte en aning, då jag inte vet vad anledningen t banen är. Och förra gången fick jag ett meddelande från MEE6 att jag blev bannad men fick inte de denna gången.

Har du lärt dig någonting efter din ban? Jag vet inte vad jag kan göra annorlunda då jag inte vet vad jag har gjort.

Har du läst våra regler? Ja

Förstår du att ifall du ber om att få din överklagan läst kommer vi att automatiska neka den? Ja

Du måste ha gjort någonting. Eftersom jag inte har den informationen unbannar jag dig, ta en titt på reglerna en extra gång.

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka