Accepterad Sv3n | Medlem ansökning (idapiiida)

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Sv3n

Medlem
Meddelanden
14
Reaction score
2
Vad är ditt namn i verkligheten? hugo

Vad är ditt discord namn? lukassplendid

Vad är ditt födelsedatum? 29 Mars 2010

Heter du samma på Discord som på Steam? Ja

Förnamn, efternamn och ålder på din karaktär: sven svensson 25år

Hur skulle du beskriva din karaktärs personlighet i tre ord? snäll,trevlig,blygg

Bakgrund och framtidsplaner för din karaktär: Sven växte upp i ett litet hyreshus i utkanten av staden. När han var tio år dog hans ena förälder hastigt, och sorgen lade sig som en tung skugga över hemmet. Den förälder som var kvar kämpade för att hålla ihop vardagen, men pengarna räckte sällan till och tiden för Sven blev knapp. Han lärde sig tidigt att klara sig själv. I skolan blev han tystare, mer tillbakadragen. Ilskan och saknaden fanns alltid där, men han visste inte hur han skulle sätta ord på dem. På gatorna däremot fanns människor som såg honom. Äldre killar som lovade gemenskap, respekt och snabba pengar. För Sven kändes det som en väg bort från maktlösheten. Till en början handlade det om småsaker – att hålla utkik, leverera paket, göra tjänster utan att ställa frågor. Men gränserna flyttades snabbt. Det som först kändes som ett val blev snart en fälla. Den kriminella verksamheten gav honom struktur och tillhörighet, men tog samtidigt bit för bit av det liv han kunnat få. Innerst inne bar Sven fortfarande på minnet av den förälder han förlorat och på drömmen om något annat. Ibland, sena nätter när staden var tyst, undrade han hur livet sett ut om någon funnits där och fångat upp honom i tid.

Vad kan du bidra med till serverns RP? en hög rp nivå, glädje och roliga stunder. alltid mycket respekt oavsätt kön osv, alltid behandla alla bra och visa en hög nivå till de nya samt de äldre på servern.

Vad innebär det att man kan/ska spela för motpartens vinst i ett scenario? Att spela för motpartens vinst innebär att man agerar på ett sätt som ger den andra personen en rimlig chans att lyckas i ett scenario. Man utgår från att motparten är kompetent och agerar logiskt, istället för att alltid försöka vinna själv. Målet är att skapa en trovärdig situation där båda parter får något ut av händelsen.

Har du någon gång brutit mot reglerna? Om ja, vad hände och vad lärde du dig av det? jag tog spawnmenu till 1 annan karaktär och hjälpte min polare sen direkt efter det tog jag spawnmenu tillbaka till min andra karaktär. av detta har jag lärt mig att jag måste rpa mer realistisk och inte ta spawnmenu direkt efter jag gjort 1 scenario och rpa lite mer vidare på den karaktären.

Spelar du eller är du en aktiv medlem på någon annan svensk RP-server förutom Unive? Nej

Kan du ge exempel på några av serverns regler? nlr,vdm,rmd

Vill du berätta något mer om dig själv som du tror skulle vara relevant för din ansökan? nej detta blir nog prima

Vidare tlll muntlig intervju!
Du har 48 timmar på dig att ta intervjun.

Godkänd ansökan
Godkänd efter muntlig intervju. Din testperiod på 10 dagar startar nu. Välkommen till Unive!
Med vänliga hälsningar,
Medlemskapsansvariga

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka