Nekad Sv3n | Ban Överklagan [Snake/Snak312]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Sv3n

Medlem
Meddelanden
14
Reaction score
2
Länk till din steam profil: https://steamcommunity.com/profiles/76561199843573028

Ditt Hex-ID: steam:11000017040fd24

Vad är din discord tagg? Lukassplendid

Vem var det som bannade dig? trakke

Bild på banmeddelande: Skärmbild 2025-12-18 164525.png

Varför tror du själv att staffs valde att banna dig? Går från krim karaktär till sjukvårdskaraktär för att vårda medlemmar i gäng, samt ingen krycka och sen spawnmenu där ifrån

Berätta exakt vad som hände just precis innan du blev bannad. min kompis dog för att han råka hoppa ner från ett tak när han tryckte att han skulle klättra upp och darför tänkte jag att varför ska han få ha krycka osv när han dog av att han inte med flitt hoppa ner från byggnaden.

Var det en felaktig ban eller var det du som gjorde fel? Om det var en felaktig ban förklara varför den var det. jag tycker inte den va felaktig fast kunde varit några dagars ban samt inte indragna roller för att jag hjälpte en kille.

Ifall du har blivit bannad här tidigare, berätta om dina tidigare bans och hur du lyckats ta lärdom av dina tidigare bans. jag har blivit bannad 1 gång där jag inte hade på push to talk och snackade med min mamma och sen dess har jag alltid lärt mig att komma ihåg att jag ska ha på push to talk.

Hur hade du kunnat gjort annorlunda? jag hade rpat mycket mer socialt samt get han krycka, inte tagit spawnmenu direkt efter

Har du lärt dig någonting efter din ban? jag har lärt mig väldigt mycket efter denna bann och tycket att jag har gjort helt fel i denna situation

Har du läst våra regler? Ja

Förstår du att ifall du ber om att få din överklagan läst kommer vi att automatiska neka den? ja det gör jag

Din ban överklagan har nekats. Tråd låst och flyttad till Överklagningar - Arkiv

Du blev nyligen bannad.

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka