Sv2.cfx
Icke Medlem
- Meddelanden
- 4
- Reaction score
- 0
Blacklist-referens
ID: 865 — Övrigt
Anledning: försöker sälja vapen via swish
Personal: Alec
Datum: 2026-04-29
Visa på portalen
Beskriv vad som hände från ditt perspektiv Det som hände va att jag skrev i discord att jag sålde vapen för swish. Sen skrev en kille till mig och sa att han ville köpa, då skrev jag okej och skickade nummer och sånt. Men han swisha aldrig så det blev aldrig nån affär.
Efter det fatta jag att jag behövde hoppa support och förklara. Alec skrev också till mig att jag skulle hoppa support. Men när jag kom in där hann jag inte ens säga nåt eller förklara min sida innan jag blev p-bannad.
Tycker ändå det kunde hanterats annorlunda, ni hade kunnat lyssna på min historia först och låta mig förklara innan ni gav mig en permanent ban.
Tar du ansvar för det som hände? Ja, de klart jag gör. Då jag vet de är illa att sälja vapen utanför systemet.
Vad har du lärt dig sedan dess? Jag har lärt mig att man inte ska göra regelbrott och sälja vapen via swish osv, då de är illa att sälja utanför systemet.
Varför ska vi ge dig en till chans? Jag känner att jag har växt upp och börjat ta tag i mitt liv, vill bara ha en server o spela på nu på kvällarna.
Har du bevis som stödjer din överklagan? Nej, tyvärr inte.
Har du läst och förstår reglerna? Ja
Förstår du att falsk information kan leda till ytterligare åtgärd? Ja