Nekad Suspect | Medlem ansökning [Huliganen]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Suspect

Icke Medlem
Meddelanden
4
Reaction score
0
Vad är ditt namn i verkligheten? Ali

Vad är ditt discord namn? Suspect_

Vad är ditt födelsedatum? 1 Augusti 2000

Berätta om din karaktär. Yasin Jackson är en intressant och mångfacetterad person med en bakgrund som har format honom till den han är idag. Han växte upp i en medelstor stad i Sverige, men hans familj har rötter både i Sverige och USA. Hans far, en amerikan från Chicago, flyttade till Sverige för att studera och blev kvar när han träffade Yasins mor, en svensk kvinna med iranska rötter. Denna multikulturella bakgrund har gett Yasin en bred syn på världen och ett naturligt intresse för olika kulturer och språk.
Yasin växte upp i ett hem där man pratade både svenska och engelska, och han fick tidigt lära sig att navigera mellan olika kulturella identiteter. Hans uppväxt präglades av berättelser från hans fars upplevelser i USA, vilket väckte hans nyfikenhet på sin amerikanska arv. Yasin var ett nyfiket barn som alltid ställde många frågor och var intresserad av allt från historia till teknik. Han var också aktiv i olika sporter, särskilt basket, vilket blev ett sätt för honom att hålla kontakten med sin fars kultur. Yasins intressen är varierade. Han är fascinerad av teknik och älskar att bygga och programmera datorer. Musik är en annan stor passion; han spelar både gitarr och piano och skriver ibland egna låtar som reflekterar hans känslor och tankar om världen. Yasin vill börja jobba och studera.

Vad kan du bidra med till serverns RP? Jag kan bidra med god rp och goda sammanhang. Där jag kan också få med goda scenario och god sunt förnuft.

Vad innebär det att man kan ska spela för motpartens vinst i ett scenario? Detta menas med att båda parterna i ett scenario kan vinna utan det är inte meningen att du ska vinna varje scenario och om båda parterna kan vinna scenariot så kommer det vara 100 gånger roligare.

Har du läst och förstått serverns regler? Kan du ge exempel på några av dem? Yes det har jag och det finns flera regler t ex RDM= Dödar någon utan en anledning,VDM=Kör på någon utan en anledning,Copbait= Försöker få polisens uppmärksamhet genom att begå brott framför de, Powergaming= Du ska begå realtistisk spel och själva powergaming är om du inte begår ett realistiskt spel osm t ex köra in i en vägg och fortsätta köra.

Har du någon erfarenhet inom rollspel? Jag har rollspelat på andra servers men unive är en ny miljö men som alltid kommer jag bidra till god och bra rp

Heter du samma på discord som på steam? Ja

Vill du berätta något mer om dig själv som du tror skulle vara relevant för din ansökan? inget o berätta

Nekad.
Anledning:
Jag vill att du utvecklar frågan ''Vad kan du bidra med till serverns RP?''.

Du får ansöka igen om 24h. Lycka till nästa gång!

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka