Accepterad Surströmming | Beslut Överklagan

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Surströmming

Icke Medlem
Meddelanden
116
Reaction score
2
Ditt discord namn: Emil ghj

Ditt Hex-ID: 11000010519f1e9

Vad för typ av beslut gäller det? vill ha tiillbaks min krim roll

Vem/vilka tog beslutet? ludde

Varför tror du själv att beslutet togs? Igår så var det stor möte på servern och då skriver en helper(HEJ DET ÄR MÖTE SOM ALLA SKA GÅ PÅ) och jag svarar okej på medelandet för att vara snäll liksom. jag joinar mötet och lyssnar men när mötet är sluta så ska jag gå in på unive igen och det kommer up att jag är bannad. Jag fatter inte varför dom trog min krim roll det har inget med krim att göra överhuvud taget. Det skulle vara en helt annan sak om jag hade gjort något som att tillexempel döda en polis eller något liknande. Jag gör en banöverklagan och den gör igenom efter 7 min. Det är så synd när man har samlat ihop strax över en månad på att köpa krim och hinner ha min roll i typ 4 dagar plus att jag inte har någon varning. Om jag hade blivit bannad av någonting som relaterar till krim så skulle jag inte vara arg eller något.

Hur är beslutet felaktigt? Bannen kanske inte var fel men den gick igonom så det var inge problem. Men att dom tog min krim roll var helt fel det är inge som över huvud taget relaterar till de.

Bifoga bevis och länkar som är relaterade till ärendet: har tyvär inga bevis men om ni gör och kollar på min banöver klagan så kan ni se lite vad som står där

Förstår du att vi kommer att stänga din överklagan ifall beslutet ej är felaktigt? Ja

Du skrev "Okej"i twitter, MEN tänker att jag accepterar denna då det var ganska strängt av mig att banna. Jag kunde ha snackat med dig istället.

Och du fick indragen krim eftersom du var test medlem. Bann som test medlem = Indraget allt.

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka