Nekad Surströmming | Beslut Överklagan [krato]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Surströmming

Medlem
Jobbstyrning
Meddelanden
114
Reaction score
2
Ditt discord namn: Emil ghj

Ditt Hex-ID: 11000010519f1e9

Vad för typ av beslut gäller det? Medlemskap samt krim

Vem/vilka tog beslutet? Krato

Varför tror du själv att beslutet togs? Jag för var inte rädd om mitt liv. Jag sprang när polisen rikta vapen mot mig

Hur är beslutet felaktigt? Besluten är inte fel men endå fel. Jag fattar vad jag gjorde för fel men indragen på allt är överdrivet. Allt börja med att jag skulle byta en import med min kompis. Jag kör runt sen stannar polisen mig. Sen börjar polisen rikta vapen mot mig. Jag hoppar ut ur bilen, sedan springer jag med händerna upp i luften sen springer jag runt bilen och tar upp mitt vapen. De var en polisen och han hålde på att arrestera min kompis. För att räda min kompis samt mig från att bli arresterad valde jag att springa fram till han och rika mitt vapen jag säger upp med händerna x antal gånger men han väljer och skjuta ett skot mot mig. Sen efter en har skjutit mig tar han upp händerna men jag börja skotta han samtidigt som han tar upp händerna (kan vissa klip) jag läger några skot i magen på han. Sen åker vi iväg. Jag ber om ursäkt för mitt beteende skulle ha tänkt mig för

Bifoga bevis och länkar som är relaterade till ärendet: https://discord.com/channels/@me/1431748354869559306/1450542369878442144

Förstår du att vi kommer att stänga din överklagan ifall beslutet ej är felaktigt? Ja

Senast ändrad:
Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka