Antagen Suringen | Ansökan till Staff

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Stödjer du den sökande?

• Totalt antal väljare
    1
  • Omröstningen stängd .
Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Suringen

Medlem
Meddelanden
17
Reaction score
6
Vad är ditt namn i verkligheten? Kevin

Ditt discordnamn: Suringen

Ange ditt födelsedatum 18 April 2009

Varför ska just du bli staff? Jag är både mogen och aktiv, har det väldigt enkelt att lära mig och efter jag lärt mig något så brukar det sitta. Jag kan och är villig och se från båda synvinklar i ett ärende, där jag tycker att alla förtjänar en chans att förklara sig eller visa upp hur det egentligen gick till. Jag vågar ta åtgärder, och det kommer jag göra.

Vad tycker du inte fungerar på Unive? Jag tycker personligen att drog rpn inte fungerar bra alls på servern. Jag rollspelar själv kriminell för tillfället och då har jag märkt att det inte läggs lika mycket tid på droger och att det är mer skjutningar och liknande aktiviteter. Jag tycker att det inte händer någonting i drog rpn längre, inte lika mycket folk som plockar blad etc och producerar och säljer, det är bara massa skjutande för tillfället.

Hur ska DU, tillsammans med övriga Staff Teamet lösa problemet som du nämnde ovan? Jag skulle då föreslå att byta lite på konceptet med droger, byta script och hur man får tag på blad mm. Detta skulle stärka kriminella rpn mycket och inte minst sagt drog rpn, vilket verkligen behövs i sådana tider som vi befinner oss i nu.

Hur agerar man professionellt i sin staff roll? Hur viktigt är det för dig att agera professionellt? Det är väldigt viktigt att agera professionellt som staff, speciellt som staff. Som staff så ska du vara nån som alltid kan hjälpa till, som en förebild på ett slag. Man ska vara någon som visar upp hur man rpar och hur man gör det på rätt sätt. Man ska därför inte abusea sina perms som staff mm.

Hur ska du lägga upp ditt staff arbete med balans till ditt privata liv och din RP? Jag kommer balansera upp min RP och staff 50/50. Hälften av tiden Rpar jag och resten är det staff arbete som gäller. På senaste så har det blivit väldigt mycket unive, och det är inte så mycket annat som jag har gjort efter skolan tar slut.

Jag kommer kunna vara aktiv som staff i mellan 2-4 per dag och ibland mer, beror på om någonting händer i mitt privatliv.

Hur länge har du spelat på Unive? Jag har spelat på unive nu sedan Juni detta år, där jag var borta nån vecka på en annan server, som jag ansåg var sämre än Unive så jag kom tillbaka till unive och fortsatt RPa här.

Har du tidigare erfarenheter som staff? Ja, jag har varit helper en gång tidigare. Jag var då helper i ca 1 vecka. Jag vart då demoted pga ett scenario som gick lite fel, som jag ångrar och vet själv om att jag gjort fel. Det var någonting dumt och ingenting som ska upprepas.

Vilka områden i staff teamet är du intresserad att jobba inom? RP, Support, Donation

Finns det något område utifrån de ovanstående som du inte är beredd att jobba inom? Jag skulle kunna arbeta inom dem flesta förutom kriminell för tillfället, där jag rpar kriminell. Skulle kunna i framtiden arbeta med det dock.

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka