Nekad superhackeer221 | Medlem ansökning | Dreamer

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

superhackeer221

Icke Medlem
Meddelanden
7
Reaction score
0
Vad är din steam profil länk? https://steamcommunity.com/profiles/76561199000761122/

Vad är ditt namn i verkligheten? Ludde olsson

Vad är ditt discord namn? Ludde#7194

Vad är ditt födelsedatum? 30 Mars 2005

Berätta om din karaktär. A min karaktär heter Jonas Olsson jag är 20 år gammal Mina båda föräldrar är svenska och dom har varit väldigt framgångsrika i deras liv. Jag jobbar just nu på postnord men min dröm är att jobba som företagare. Jag ska göra allt för att bli framgångsrik och hjälpa folk. Jag har precis flyttat in i staden. Jag kommer inte ha någonting med kriminalitet att göra. Jag drömmer om att starta ett företag som hjälper folk.

Varför ska just du bli Medlem på Unive? För att jag kommer spela på denna servern framåt. Den har den högsta RP nivån av alla servrar jag spelat på.

Vad är det som får dig att vara intresserad av just Unive? Som sagt det är den högsta RP nivån av alla servrar och alla staffs och medborgarna i staden gör så RP nivån blir väldigt bra.

Hur hittade du Unive? Min kompis rekommenderade den till mig.

Vad har du för mål med ditt rollspel? Att bli framgångsrik och starta ett företag som hjälper folk.

Vad har du som mål att uppnå på Unive? Att bli än även seriösare rpm spelare och sprida ut servern till andra folk.

Är du aktiv deltagare i andra servrar för tillfället? Nej

Tillbaka