Accepterad supan | Medlem ansökning [t1xxy]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

supan

Icke Medlem
Meddelanden
2
Reaction score
0
Vad är ditt namn i verkligheten? Simon

Vad är ditt discord namn? supan311

Vad är ditt födelsedatum? 21 Augusti 2004

Berätta om din karaktär. Matteo Knutsson är 25 år och växte upp i Rinkeby. Hans pappa dog när han bara var ett litet barn så han har fått tagit hand om sin ensamstående mamma med 3 barn. Matteo har försökt att hitta ett snabbt sätt att få pengar så han kan ta hand om sin familj vilket satt han i en dålig omkrets. Matteo fick snabbt problem i skolan i sina unga dagar vilket ledde till att han blev avstängd och snabbt började med dumheter för ingen annan skola ville ha han. Matteo fick många kontakter i den undre världen då han var ute mycket på gatorna. Det började med att han sålde narkotika lite då och då till att börja göra stora rån. Matteos största intresse är att vara hemma och ta hand om sin familj, Han älskar även att laga mat och köra bil. Han har aldrig sagt att hans största intresse är matlagning då han skäms. En dag skulle Matteo vilja komma in i restaurangbranschen och driva sin egna restaurang och han kommer göra allt för att nå sitt mål.

Vad kan du bidra med till serverns RP? Jag kommer bidra med social rp och bra stämning. Jag kommer följa reglerna och skapa roliga scenarion för båda partnerna.

Vad innebär det att man kan ska spela för motpartens vinst i ett scenario? Det innebär att man ska spela för båda parternas vinst och inte bara tänka på sin egna vinst tex om man blir gisslan i ett butiksrån och har vapen på sig så ska man inte bara skjuta rånaren utan spela med i situationen och värna om mitt egna liv.

Har du läst och förstått serverns regler? Kan du ge exempel på några av dem? Ja det har jag, vdm innebär att du använder ditt fordon som ett vapen tex om du kör över någon utan anledning. Combat logging innebär att man loggar ut för att undvika en händelse tex om man lämnar innan man ska bli dödad. New life role innebär att om man dör ska man inte komma ihåg något tex vem som dödade en. FearRP innebär att man inte värnar om sitt liv tex om man har 2 personer som riktar vapen mot mig så ska man inte försöka springa därifrån.

Har du någon erfarenhet inom rollspel? Jag har spelat lite grann på andra fivem servrar

Heter du samma på discord som på steam? Ja

Vill du berätta något mer om dig själv som du tror skulle vara relevant för din ansökan? Nej inte vad jag kommer på.

Vidare till muntlig intervju, du har 48h på dig att ta din intervju innan den automatiskt nekas. Lycka till!

Godkänd efter muntlig intervju. Din testperiod på 10 dagar startar nu. Välkommen till Unive!

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka