Nekad Sunshineee | Medlem ansökning [Esplund]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Sunshineee

Icke Medlem
Meddelanden
10
Reaction score
0
Vad är ditt namn i verkligheten? Alle

Vad är ditt discord namn? googolplexs

Vad är ditt födelsedatum? 18 Juni 2007

Berätta om din karaktär. Brett växte upp i en liten stad vid havet på västkusten i Unive, med en ensamstående pappa som arbetade som polis. Hans mamma lämnade familjen när han var liten, vilket formade hans starka självständighet och vilja att klara sig på egen hand. Han hade en trygg uppväxt trots ekonomiska utmaningar och var en duktig elev i skolan. Efter gymnasiet flyttade han till Sandy för att studera sociologi på universitetet. Efter examen fick han arbete som ungdomshandledare, där han arbetar med att hjälpa unga att hantera svåra livssituationer. Efter det valde han att studera till polis för att han insåg att kriminaliteten i Unive har gått för långt.

Vad kan du bidra med till serverns RP? Jag kommer att bidra med scenarion som gynnar båda partnerna och inte bara spela för att vinna. Genom att göra stora scenarion med många spelare så kommer jag att bidra till serverns livlighet.

Vad innebär det att man kan ska spela för motpartens vinst i ett scenario? att man inte enbart spelar för att själv vinna utan att man spelar för att ha kul och för att motståndare också kan vinna beroende på scenarion. Man behöver aldrig vinna alla scenarion.

Har du läst och förstått serverns regler? Kan du ge exempel på några av dem? Rdm = random death match VDM = Vehicle death match Power gaming 1/2 = Inte rpar på skador / Rpar bara för makt o pengar

Har du någon erfarenhet inom rollspel? Jag har spelat på unive I flera år

Heter du samma på discord som på steam? Ja

Vill du berätta något mer om dig själv som du tror skulle vara relevant för din ansökan? Nej

Vidare till muntlig intervju, du har 48h på dig att ta din intervju innan den automatiskt nekas. Lycka till!

Nekad.
Anledning:
Inte tagit intervju i tid.

Du får ansöka igen om 24h. Lycka till nästa gång!

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka