Nekad Sunken | Ansökan till Staff [320]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Stödjer du den sökande?

• Totalt antal väljare
    4
  • Omröstningen stängd .
Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Sunken

Medlem
Meddelanden
8
Reaction score
0
Vad är ditt namn i verkligheten? Samme

Ditt discordnamn: sunken0915

Ange ditt födelsedatum 10 December 2007

Varför ska just du bli staff? För att kunna bygga upp mig till mod osv så att man kommer kunna ha ett större inflyttande på servern osv kunna vara mer delaktig och hjälpa till mer, Kommer BIDRA med att jag är en ganska social och hyfsatt lättlärd person som kan vara aktiv varje dag. När jag blir staff så gör jag det ordentligt och gör det som en seriös . Jag gillar att hjälpa folk med deras problem, vad det än handlar om, och jag vill vara med och höja rp nivån på servern.
Jag är verkligen inte rädd för att ta åtgärder när det behövs, även om det gäller en vän. Eftersom jag själv inte rpar så mycket kan jag lägga mycket mer tid på att specca, tsitta suppl och hålla koll på sånt allt händer, så att både regelbrott och supportfrågor blir klara snabbare.

Vad tycker du inte fungerar på Unive? Vad jag upplevt så tycker jag att responsen på reports/helps är väldigt seg ibland samt all rp. Man ser alltid eller är med i scenarion där folk bara gör allt för att vinna.Även folk som bara går runt och lallar hela dagarna. som tex går runt och trakasserar tjejer som rpar vilket jag både hört och sätt eller bara går runt och beter sig allmänt dåligt. Dom som rpar som krim behöves också förbättras då det skjuts hit å dit Mycket Pwg,Meta, Pittningar vilket förstör rpn Väldigt mycket

Hur ska DU, tillsammans med övriga Staff Teamet lösa problemet som du nämnde ovan?
Jag skulle tillsammans med resten av staffteamet jobba mer aktivt med att vara närvarande och snabbare ta tag i reports. Vi måste vara tydligare och mer konsekventa när folk powergamar, metar eller bara förstör rpn. Genom att hålla bättre koll, reagera snabbare och visa vad som faktiskt gäller kan vi höja nivån på RP och göra servern roligare för alla.
Hur agerar man professionellt i sin staff roll? Hur viktigt är det för dig att agera professionellt?
För mig handlar det om att hålla sig lugn, respektfull och göra rättvisa beslut även när folk är stressade eller irriterade. Man ska kunna ta ett steg tillbaka, inte bli personlig och alltid försöka lösa situationer på ett bra sätt.

Det är viktigt för mig att agera professionellt eftersomen staff reprensenterar servern. Om vi är stabila, tydliga och visar att vi tar vårt ansvar så blir det lättare för spelare att göra detsamma. Det skapar respekt åt båda håll och gör allt mycket bättre

Hur ska du lägga upp ditt staff arbete med balans till ditt privata liv och din RP? Jag kommer att försöka balansera det så bra som möjligt så man endå kan göra sitt inne på servern utan att det ska bli några konstigheter.Så det blir inga problem för er kommer vara inne mycket

Hur länge har du spelat på Unive? Har spelat på unive sedan 4 maj 2025 så det e inte så jätte länge men fortfarande full koll på alla regler osv

Har du tidigare erfarenheter som staff? Ja väldigt mycket erfarenhet genom åren. Framför allt ägare 1år

Vilka områden i staff teamet är du intresserad att jobba inom? Support, Donation

Finns det något område utifrån de ovanstående som du inte är beredd att jobba inom? Det gör de inte

Senast ändrad:
Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka