Inaktuell 01annn | Ansökan till Staff

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Stödjer du den sökande?

• Totalt antal väljare
    2
  • Omröstningen stängd .
Status
Ej öppet för ytterligare svar.

01annn

Medlem
Meddelanden
173
Reaction score
3
Vad är ditt namn i verkligheten? Erik

Ditt discordnamn: 01annn

Ange ditt födelsedatum 29 September 2010

Varför ska just du bli staff? Jag anser att jag skulle passa bra som staff eftersom jag är mogen, samt så har jag en stark vilja att bidra till en bättre RP. Jag bemöter andra med respekt och försöker lösa konflikter på ett lugnt och rättvist sätt. samt så vill försöka ändra mycket i rpn, jag är alltid trevliga mot människor och tror alltid på en annan chans när spelarna gör misstag.

Vad tycker du inte fungerar på Unive? Jag upplever att den kriminella RP ibland inte håller en tillräckligt hög RP nivå. Det handlar bland annat om att spelare inte alltid rpar skador t.ex När man krockar med bilen eller skadar sig, samt att några ej rpar på reglen fear rp, har upplevt mycket sånt nu för tiden.

Hur ska DU, tillsammans med övriga Staff Teamet lösa problemet som du nämnde ovan?
För att förbättra det jag skrev om krim Rp tycker jag att staffteamet behöver att ha en tydlig kommunikation med spelarna. Vi behöver vara konsekventa i våra beslut och tydliga med vad som förväntas av spelarna när det gäller RP-nivå.

Hur agerar man professionellt i sin staff roll? Hur viktigt är det för dig att agera professionellt? Att agera professionellt innebär att alltid vara lugn, rättvis och respektfull, oavsett situation, om du ser att din vän har gjort fel så ska du ge samma konskvenser. Som staff representerar man hela servern och det är därför viktigt att alltid vara professionellt, som staff.

Hur ska du lägga upp ditt staff arbete med balans till ditt privata liv och din RP?

Måndag 15:00 till 18:15
Tisdag 16:30 till 22:30
Onsdag 14:30 till 18:00
Torsdag 15:30 till 23:00
Fredag 16:00 till 18:00 och efter min träning kan jag till 01:00
Lördag 13:00 till 20:00
Söndag 13:00 till 20:00

Hur länge har du spelat på Unive? jag har spelat sen 7 januari 2025

Har du tidigare erfarenheter som staff? Ja jag har varit staff på 2 server då var jag mod samt så har jag varit servervakt här på Unive.

Vilka områden i staff teamet är du intresserad att jobba inom? RP, Support, Kriminell, Donation, Servervakt

Finns det något område utifrån de ovanstående som du inte är beredd att jobba inom? Jag tror att vara jobbansvarig inte kommer vara så kult men, jag kanske kommer tycka att det är roligt.

Senast ändrad:
Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka