Nekad Sundizzz | Medlem ansökning [BG]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Sumpalainen

Icke Medlem
Meddelanden
14
Reaction score
0
Vad är ditt namn i verkligheten? Martin Sundberg

Vad är ditt discord namn? sundizzz#8746

Vad är ditt födelsedatum? 17 Januari 1988

Berätta om din karaktär. Min karaktär kommer heta Martin Frost och han är en 30årig ung man som är född och uppvuxen i en liten stad med få invånare hans liv har gått bra men han har på tiden börjat känna en ensamhet krypa på då. Martins föräldrar är döda sen några år tillbaka och singel livet är inte det roligaste i staden som han bodde i Så han bestämde sig för att söka lite ny spänning och lycka i en större stad så nu har han flyttat hit och känner sig som hemma där han kan söka lite spännande arbete finna en bra bostad och kanske träffa kvinnan i hans liv att han helt enkelt kan bygga upp sitt nya liv här hans intressen är motorsport han älskar bilar så när ekonomin tillåter ska han börja bygga en sport bil från grunden det är ett av hans största intressen annars är han en lugn person men kan lätt bli livlig tillsammans med rätt sällskap han tycker om att gå ut och ta en öl eller två på en lokal pub annars tycker han om att luta sig tillbaka i soffan hemma och bara softa framför tvn. Men det hans riktigt stora mål är att komma in på Polishögskolan och sedan kunna arbeta med det Jaf vill få alla invånare att känna sig säger att vi alltid finns där för och bekämpa all kriminalitet. Det var lite om mig hoppas jag får een chans och vara delaktig i denna härliga stad

Vad kan du bidra med till serverns RP? Mycket roliga men samtidigt seriösa scenarion beror helt enkelt på för det finns ju så många olika personer med diverse personligheter sen i övrigt jag gillar djupa scenarion och älskar att vara lite3 mer kreativ i dom :)

Vad innebär det att man kan ska spela för motpartens vinst i ett scenario? Jasså jag tycker att båda sidor ska ha rätt till och vinna diverse scenarion inte kul om bara en vinner eler så.

Hur hittade du Unive? På FiveM server llistan

Vidare till muntlig intervju. Lycka till!

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka