Nekad Hans Gunnar | Medlem ansökning [mvilliez]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Hans Gunnar

Icke Medlem
Meddelanden
3
Reaction score
0
Vad är ditt namn i verkligheten? Elias

Vad är ditt discord namn? Elias.gunn

Vad är ditt födelsedatum? 6 Juli 2010

Heter du samma på Discord som på Steam? Nej

Förnamn, efternamn och ålder på din karaktär: Hans Gunnar, ålder 32

Hur skulle du beskriva din karaktärs personlighet i tre ord? snäll, omtänksam och respektfull

Bakgrund och framtidsplaner för din karaktär: Hans Gunnar är uppvuxen i en liten stad där han tidigt lärde sig värdet av hårt arbete och gemenskap. Han har tidigare arbetat som lastbilschaför och mekaniker. Men söker nu en ny start. Hans dröm är att bygga upp ett stabilt och tryggt liv, kanske bygga en egen verkstad eller ett litet företag. Han vill bli en respekterad person i staden, både genom lagligt arbete och genom att skapa starka band med invånare.

Vad kan du bidra med till serverns RP? Jag kan bidra till engagerat och realistiskt rollspel där jag alltid strävar att utväckla karaktären och skapa intressanta scenarion för andra spelare. Jag lägger fokus på interaktion, dialog och att skapa minnesvärda händelser snarare än att vinna situationer. Jag är flexibel och kan anpassa mig till olika typer av rollspel, vare sig det gäller lagliga arbeten, sociala möten eller mer krimminela element.

Vad innebär det att man kan/ska spela för motpartens vinst i ett scenario? Ja, jag förstår att RP inte handlar om att alltid vinna utan att skapa bra upplevelser för alla inblandande. Det är viktigt att vara öppen för sin karaktär kan förlora, bli lurad eller hamna i problem-eftersom det ofta leder till mer spännande och långsiktiga rollspel

Har du någon gång brutit mot reglerna? Om ja, vad hände och vad lärde du dig av det? Nej, jag har inte brutit mot reglerna. jag är alltid noga med att läsa igenom och följa reglerna för att bidra till en bra och seriös RP-upplevelse.

Spelar du eller är du en aktiv medlem på någon annan svensk RP-server förutom Unive? Nej

Kan du ge exempel på några av serverns regler? Man får inte VDM:a eller RDM:a eftersom det förstör för andra rollspel. Man ska alltid ha en rimlig anledning till sina handlingar och spela realistiskt. Man får inte metagema alltså använda information från utanför spelat. Man ska visa respekt mot andra spelare både i och utanför RP.

Vill du berätta något mer om dig själv som du tror skulle vara relevant för din ansökan? Nej

Nekad
Anledning:
Du måste vänta 24h efter inskickad ansökan

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka