Accepterad SumoN | Medlem ansökning [NmTheLaw]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

SumoN

Icke Medlem
Meddelanden
18
Reaction score
6
Vad är din steam profil länk? https://steamcommunity.com/profiles/76561199036426024/

Vad är ditt namn i verkligheten? Simon Cronberg

Vad är ditt discord namn? SumoN#2458

Vad är ditt födelsedatum? 13 Juni 2022

Berätta om din karaktär. Min karaktär heter Abdi Gomez och kommer från Rågsved i Stockholm. Abdi hade en svår uppväxt, hans mamma lämna honom i tidig ålder vilket va väldigt jobbigt för Abdi. Abdi växte upp bara med sin pappa och under den tiden var det väldigt stökigt i Rågsved. Abdi har haft det tufft hela sitt liv. När Abdi blev 15 år så började han komma in i de lite mer kriminella livet då alla hans vänner va lite kriminella. Efter ett tag så blev han indragen i ett kriminell verksamhet och den kriminella verksamheten va i ett gängkrig med ett annat kriminellt verksamhet. En av Abdis vänner blev skjuten och dog och Abdi orkade inte längre med att va kvar hemma i Stockholm och då valde han att flytta hit.

Varför ska just du bli Medlem på Unive? Jag kommer försöka bidra med att samhället är tryckt och inte stökigt. Och att de jag kommer jobba med sköts som de ska, då jag kört lite på serven utan medlemskap så märker jag hur mycket mer man kan göra med det. Plus att de yrken som finns inte gör sina jobb ibland t.ex. falk jobbar väldigt sällan när man har råkat krocka sin bil. Så jag vill för mestadels ha medlemskap för att kunna skaffa jobb. Jag vill finnas där det brister lite. Alla rättigheter man får när man har medlemskap vill jag komma åt.

Vad kan du bidra med till serverns RP? Jag kommer bidra med väldigt bra rp till servern

Vad innebär det att man kan ska spela för motpartens vinst i ett scenario? Att man inte bara ska rpa för att vinna alla scenarion utan att man ska också kunna förlora scenarion.

Hur hittade du Unive? Genom vänner

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka