Accepterad Abdi stor | Medlem ansökning [nmthelaw]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Abdi stor

Icke Medlem
Meddelanden
5
Reaction score
0
Vad är ditt namn i verkligheten? Liam

Vad är ditt discord namn? Klivare__70548

Vad är ditt födelsedatum? 27 Juli 2008

Heter du samma på Discord som på Steam? Ja

Förnamn, efternamn och ålder på din karaktär: Abdi stor_sprutaren

Hur skulle du beskriva din karaktärs personlighet i tre ord? Rolig social omtänksam

Bakgrund och framtidsplaner för din karaktär: Min karaktär heter abdi stor_sprutarn och växte upp med sina brorsor Mohammad stor sprutarn och deras uppväxt var väldigt jobbig eftersom deras farmor var alkoholist och deras morfar var på höga droger nästan varje gång som han var hemma. Abdi spenderade många av sina dagar att spela och blev intresserad av spelet och har alltid velat jobba på städafirman eller jobba på städabilar med sina brorsor johannes och hans brorsor blev bort adopterad när de var små och deras nya familj var inte mycket bättre, de slog och sparkade på utstav när han frågade om han kunde få köpa lego dator. När abdi växte upp så träffade han massor med kompisar som var kriminella som gjorde så att abdi började ta droger och sedan blev han tagen av polisen. Efter abdi hade varit i fängelse så svor han att han aldrig skulle göra något sånt igen för att han inte vill bli som sin farfar. Abdu är nu 27 år gammal och har gått el och program på gymnasiet för att förhoppnings vis bli elektriker och jobba på städfirman.sen träffa jan sven åkersson som jobbade på brandstationen och blev intresserad av brandkår jobbet och släka bränder då det varit min dröm hela livet sen tar livet en ändring så han blir sjukvårdare och efter några dagar hamnar han i fel umgänge och blir kriminell

Vad kan du bidra med till serverns RP? Jag kommer bidra med social rolig rp ksk streama i fram tiden rekommenderar mina vänner att börja spela på bästa servern unive och ksk bli staff och hjälpa spelare på de sättet

Vad innebär det att man kan/ska spela för motpartens vinst i ett scenario? Att man inte bara ska spela för sin vinst att alla ska ha roligt i scenario tex man ska inte bara kidsnappa någon sen ta alla deras pengar de är pga2

Har du någon gång brutit mot reglerna? Om ja, vad hände och vad lärde du dig av det? Jag har aldrig

Spelar du eller är du en aktiv medlem på någon annan svensk RP-server förutom Unive? Nej

Kan du ge exempel på några av serverns regler? C logg e att man loggar under scenario att man tex dör i skottlossning sen loggar direkt för polisen inte ska ta en och vdm att man använder sin bil som ett vapen och kör på folk pittar osv och rdm att man dödar någon utan ett bakom liggande scenario utan anledning

Vill du berätta något mer om dig själv som du tror skulle vara relevant för din ansökan? Att jag kmr ha bra rp

Vidare till muntlig intervju, du har 48h på dig att ta din intervju innan den automatiskt nekas. Lycka till!

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka