Nekad sultan | Ban överklagan [KING]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

sultan

Icke Medlem
Meddelanden
90
Reaction score
4
Användarnamn: sultan

Länk till din steam profil: https://steamcommunity.com/profiles/76561199026443730/

Ditt exakta steamnamn under tidpunkten du blev bannad: sultan.king

Vad är din discord tagg? knx#3091

Vem var det som bannade dig? 1pontus

Hur lång tid var din ban? 35 dagar

Var är du bannad? FiveM Servern

Vad står det som exakt anledning till din ban när du försöker komma in? combatlogg

Varför tror du själv att staffs valde att banna dig? för att jag var i ett senareio sedan lämnade jag servern och jag förstörde ett viktig senareio

Berätta exakt vad som hände just precis innan du blev bannad. jag rånade ett butik sedan åkte polisen efter mig och sa att jag skulle stanna när jag stannade så lämnade jag servern eftersom att jag hade många grejer på mig och jag ville inte att polisen skulle ta de.

Var det en felaktig ban eller var det du som gjorde fel? Om det var en felaktig ban förklara varför den var det. jag hade fel och jag kan inte ens förlåter mig själv för detta misstag så vet ej hur ni ska kunna förlåta mig men jag kan inte vara bannad i 35 dagar det har ej gått en dag och jag har redan saknat den vackra staden.jag hade fel.De viktiga sakerna ville jag verkligen inte bli av med för att jag har betalat mycket för de men jag borde tänka till innan jag gjorde det. Jag vet att det var en misstag som jag gjorde förra gången men denna gången kommer jag aldrig att göra så igen oavsett vad kommer jag aldrig att göra så. Så snälla kan jag få unban för min skull jag kommer att rpa jätte mycket har inget att göra just nu så snälla jag vill ha kul och rpa.

Hur många tidigare avstängningar har du? 10+

Ifall du hade blivit bannad här tidigare, berätta om dina tidigare bans och hur du lyckats ta lärdom av dina tidigare bans. kommer ej ihåg men alla fel jag gjort han jag alldrig gjort om och jag lärt mig av alla misstag som jag tidigare gjort.

Hur hade du kunnat gjort annorlunda? jag skulle inte ha combatloggat. Istället så skulle jag ha stått kvar där och bröstat mitt straff!jag ber så hämst mycket om ursäkt och kommer inte göra det ige.Jag skulle ha lyssnat på polisen och gjort som han sa för att inte göra det till ett dåligt/ogiltingt scenario!

Har du lärt dig någonting efter din ban? ja,mycket och jag hoppas att jag kan komma tillbacka till multistaden. jag har saknat den och jag ber om URSÄKT.det var väldigt fel av mig och jag borde gjort det.jag ångra mig så hämskt mycket

Har du läst våra regler? Ja

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka