Nekad Andre.. | Ban Överklagan [Toris]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Andre..

Medlem
Meddelanden
40
Reaction score
0
Länk till din steam profil: https://steamcommunity.com/profiles/76561198388562211/

Ditt Hex-ID: steam:110000119874923

Vad är din discord tagg? andre.151

Vem var det som bannade dig? Philip320

Bild på banmeddelande: Skärmbild 2025-01-23 013048.png

Varför tror du själv att staffs valde att banna dig? Då jag förstörde för servern med att fuska, ett stort misstag då jag inte borde dummat ner mig och spelat rätt.

Berätta exakt vad som hände just precis innan du blev bannad. Jag var uppe i nakenstaden där jag och mitt gäng producerade, jag gjorde inget speciellt där men jag antar att jag blev bannad efter att någon kollade fiveguard klippsen och notiserade philip angående det.

Var det en felaktig ban eller var det du som gjorde fel? Om det var en felaktig ban förklara varför den var det. ja, det var en rättvis ban! det finns inget att argumentera eller förklara, felet var gjort och det var ett stort fel, därför fick jag stora konsekvenser. jag valde att fuska och bröt mot regeln § 4.4 - C där jag använde mig av någon typ av mod meny jag fick och förstörde för resterande spelare på unive. Detta var fel av mig då utöver att det bryter mot grundreglerna men också förstör för spelare då det ger de en orättvis samt tråkig upplevelse av att spela och skjuta.

Ifall du har blivit bannad här tidigare, berätta om dina tidigare bans och hur du lyckats ta lärdom av dina tidigare bans. två av de var felaktiga SV bans (det kan ni kolla up). två andra var meta gaming då jag inte rpa tillräckligt på skador i bilen (detta har jag lärt mig av och tänker på det hela tiden när jag hoppar in i en bil nu) Och en gång var i början av mitt spelande där jag c-loggade. Detta har jag lärt mig mycket av då jag visste efter detta att regler måste följas och att ni är strikta här på unive. Efter detta så vågade jag inte göra något regelbrott efter det för jag var rädd och bli bannad igen. och den sista var att jag var en korrupt polis. och detta lärde jag mig mycket ifrån då det var nästan precis ett år sedan jag blev bannad för detta. jag lärde mig att sluta vara dum och bara spela som reglerna säger.

Hur hade du kunnat gjort annorlunda? Ja definitivt. jag borde aldrig tagit emot eller ens spelat med folk som fuskade. och nu när man själv samt alla andra som fuskade är bannade så inser man att det bara var dumt i hela början att fuska. inte bara att det inte är värt konsekvenserna utan också att man borde spela spelet som det är menat så man kan göra det roligt för alla och inte vara självisk. Så ja, jag borde inte fuskat eller ens tänkt tanken på det om jag gjorde något annorlunda.

Har du lärt dig någonting efter din ban? Ja det har jag! efter att ha varit bannad i ett par månader så har jag saknat att komma tillbaka och spela det, men denna gång på ett rättvist sätt. Om jag kommer få komma tillbaka så tänker jag spela som det är menat att spela och bidra till god rp och inte bara skottningar och fuskande som det var förr. Jag vill testa nytt ändå då jag har spelat som krim i mer än två år.

Har du läst våra regler? Ja

Förstår du att ifall du ber om att få din överklagan läst kommer vi att automatiska neka den? Ja!

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka