Nekad sulle0405 | Medlem ansökning [Lurvorx]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

sulle0405

Icke Medlem
Meddelanden
1
Reaction score
0
Vad är ditt namn i verkligheten? Sulaiman

Vad är ditt discord namn? sulle0405

Vad är ditt födelsedatum? 3 December 2004

Heter du samma på Discord som på Steam? Ja

Förnamn, efternamn och ålder på din karaktär: Ahmed Ali 20031205

Hur skulle du beskriva din karaktärs personlighet i tre ord? glad postiv rolig

Bakgrund och framtidsplaner för din karaktär: han hade en ganska tuff bakgrund och hat gått igenom flera olika hinder men han siktar framåt och driver till att bli bättre och hans framtid planer är att bli advokat och jobba lagligt

Vad kan du bidra med till serverns RP? Hjälpa till att skriva en professionell och lockande serverbeskrivning.
Skapa innehåll till Discord-kanaler, t.ex. lore, fraktionspresentationer, nyhetstexter. Unika karaktärskoncept med bakgrund, yrke, mål och personlighet – från hemlösa konspirationsteoretiker till korrupta politiker eller charmiga bedragare.

RP-dialoger och exempel på hur en karaktär kan prata eller agera i olika situationer.

Karaktärsutveckling – hur en person kan förändras genom RP (t.ex. från småbrottsling till gängledare eller polis).

Vad innebär det att man kan/ska spela för motpartens vinst i ett scenario? du ska inte vinna alla scenario för du ska spela för att ha kul och ha kul med dina vänner och inte göra det tråkigt för andra eller förstöra

Har du någon gång brutit mot reglerna? Om ja, vad hände och vad lärde du dig av det? jaa när jag började spela så fattade jag inte reglerna helt jag snodde polisbilar körde på människor men det jag lärde mig av de var att vi alla e här för o ha kul o spela och jag vill inte förstöra för mig själv eller andra

Spelar du eller är du en aktiv medlem på någon annan svensk RP-server förutom Unive? Nej

Kan du ge exempel på några av serverns regler? copbait att man försöker få polisens uppmärksamhet, fearrp att man inte värnar om sitt liv till exempel om folk har vapen men du väljer ändå att slås

Vill du berätta något mer om dig själv som du tror skulle vara relevant för din ansökan? Jag har ett starkt fokus på karaktärsdjup, konsekvenstänk och att skapa RP som känns meningsfullt – både för min egen roll och andras. Jag är också en lagspelare som respekterar regler, stöttar andra spelare i deras RP och är alltid öppen för att improvisera eller lyfta andras idéer. För mig handlar bra RP om att samarbeta för att bygga en levande värld. Utöver det har jag lätt för att skriva, är organiserad och gillar att tänka kreativt – oavsett om det gäller att skapa ett gäng, ett event eller en karaktär med riktigt stark personlighet och utvecklingspotential.

Nekad.
Anledning:
Din text är skriven av AI.

Du får ansöka igen om 24timmar. Lycka till nästa gång!

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka