Accepterad Götet | Medlem ansökning [Lurvorx]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Götet

Medlem
Meddelanden
2
Reaction score
0
Vad är ditt namn i verkligheten? Erland

Vad är ditt discord namn? smalis_leif._99154

Vad är ditt födelsedatum? 28 Mars 2006

Heter du samma på Discord som på Steam? Ja

Förnamn, efternamn och ålder på din karaktär: Oscar Larsson, 1999-04-13

Hur skulle du beskriva din karaktärs personlighet i tre ord? inteligent, snäll, lat

Bakgrund och framtidsplaner för din karaktär: Min karaktär planerar att starta en karriär inom polisen. Oscars pappa har jobbat som polis hela hans liv och oscar är uppväxt i ett tryggt hem med mamma och pappa. Därför är Oscar intreserad av att vara polis och följa lagen.

Vad kan du bidra med till serverns RP? Jag kan bidra med mogen och seriös rp. Eftersom jag har spelat mycket rp kan jag förlora ett scenario utan att bli "sur". Visa klarar inte av att spela rp utan tar allt seriöst ooc. Jag kommer kunna delta och skapa utvecklade scenarion. Detta kommer göra att min karaktär kommer att vara utvecklad. Jag kommer spela som en riktig karaktär inte en verision av mig själv fast i spelet.

Vad innebär det att man kan/ska spela för motpartens vinst i ett scenario? Detta innebär att man kan göra så att motparten vinner scinariot. Detta är för att skapa rolig rp och man måste inte alltid vara på den vinnande sidan av scenariot. Man ska kunna förlora ett scenario och ibland kan det vara riktigt kul att vara på den förlorande sidan.

Har du någon gång brutit mot reglerna? Om ja, vad hände och vad lärde du dig av det? Ja, det har hänt att jag har brytit mot powergaming för att man har varit för lat eller glömt bort att rpa på skador. Har lärt mig att det är viktigt att följa alla regler oavsett.

Spelar du eller är du en aktiv medlem på någon annan svensk RP-server förutom Unive? Nej

Kan du ge exempel på några av serverns regler? Powergaming - när man spelar på övernaturliga förmågor, ooc - prata om saker ingame som inte tillhör rpen, fail rp - när man inte följer standarden och reglerna och spelar inte efter suntförnuft, meta - när man tar ooc info och använder den ig, vdm - använder sitt fordon som ett vapen, rdm - dödar utan anledning

Vill du berätta något mer om dig själv som du tror skulle vara relevant för din ansökan? nej

Vidare till muntlig intervju, du har 48h på dig att ta din intervju innan den automatiskt nekas. Lycka till!

Godkänd efter muntlig intervju. Din testperiod på 10 dagar startar nu. Välkommen till Unive!

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka