Inaktuell suecia | Ansökan till Staff

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Stödjer du den sökande?

• Stöd

Votes: 0 0.0%
  • Inget stöd

Votes: 0 0.0%

• Totalt antal väljare
    0
  • Omröstningen stängd .
Status
Ej öppet för ytterligare svar.

suecia

Aktiv Medlem
Meddelanden
203
Reaction score
244
Vad är ditt namn i verkligheten? Melvin

Ditt discordnamn: sueciagevalia

Ange ditt födelsedatum 19 Januari 2010

Varför ska just du bli staff? För jag kan mycket sen förra gången jag var staff och jag lär mig av mina misstag samt så är jag mogen och vet hur man beter sig som staff.

Vad tycker du inte fungerar på Unive? Krim RPn och hur folk får sitta och vänta länge i don och sup, samt alla lallare!

Hur ska DU, tillsammans med övriga Staff Teamet lösa problemet som du nämnde ovan? Vi blir mer aktiv i don och sup. Vi har bättre teamwork och tar hjälp av varandra i beslut tickets, support mm. Vi pratar med varandra och förstör ej för varandra.

Hur agerar man professionellt i sin staff roll? Hur viktigt är det för dig att agera professionellt? Man blir inte sur och grinig framför folk i sup och alla andra som inte är staff på serven. Man skriker inte på de och inte bråka om beslutet framför en icke staff. Man beter sig och inte blir sur av kritik!

Hur ska du lägga upp ditt staff arbete med balans till ditt privata liv och din RP? Jadu jag kommer hem efter skolan cirka 16 och på direkten börjar jag med staff arbete tills 22 eller om de blir mindre aktivitet på servern senare mot kvällen då rpar jag. på helger och lov då är jag aktiv mellan 15-03 typ kan skiftas beror på vad jag gör!

Hur länge har du spelat på Unive? 7 Juli 2023 med lite till och från. Vart medlem 10 november 2024! sen blev jag bannad men kom tillbaka 17 augusti och varit medlem hela tiden.

Har du tidigare erfarenheter som staff? Ja har varit MA under januari sen gick den cirka 3v så vart jag helper den 25 februari och den 4 maj i år så blev jag mod och har varit de tills 22 juni så har varit nästan 4 månader staff under då var jag donations ansvarig där jag blev mer och mer aktiv även så vart jag koordinator för rp där jag hade planer samt gruppledare och cirkus 2v MA i januari

Vilka områden i staff teamet är du intresserad att jobba inom? RP, Support, Donation

Finns det något område utifrån de ovanstående som du inte är beredd att jobba inom? Nej inte direkt

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka