Ej Antagen suecia | Ansökan till Staff

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Stödjer du den sökande?

• Totalt antal väljare
    11
  • Omröstningen stängd .
Status
Ej öppet för ytterligare svar.

suecia

Aktiv Medlem
Meddelanden
203
Reaction score
244
Vad är ditt namn i verkligheten? Melvin

Ditt discordnamn: suecia

Ange ditt födelsedatum 19 Januari 2010

Varför ska just du bli staff? Vill komma tbx efter jag blev demotad och jag har erfarenheter och kommer vara aktiv i sommar

Vad tycker du inte fungerar på Unive? De mesta dålig rp och staffs som missar folk i don och support vill göra unive till mer seriöst och få folk i sup och don tagna och få hjälp när de behöver!

Hur ska DU, tillsammans med övriga Staff Teamet lösa problemet som du nämnde ovan? Jobba och samarbeta tillsammans samt hjälpas åt vid ärenden och kunna lära varandra om man inte lika säker på en front.

Hur agerar man professionellt i sin staff roll? Hur viktigt är det för dig att agera professionellt? Man lallar inte ig, sup och don framför andra spelare. Man håller även en hög och professionell ton. Samt man håller en god ton för att kunna hjälpa spelarna!

Hur ska du lägga upp ditt staff arbete med balans till ditt privata liv och din RP? Asså aktiv hela sommaren förutom 1v i juli men mest på kvällarna 16-03 kan vara att jag går även 20 och stänger av 07

Hur länge har du spelat på Unive? 7 Juli 2023 med lite till och från vart medlem 10 november 2024

Har du tidigare erfarenheter som staff? Ja har varit MA under januari en gick den cirka 3v så vart jag helper den 25 februari och den 4 maj i år så blev jag mod och har varit de tills igår så har varit nästan 4 månader staff under då var jag donations ansvarig där jag blev mer och mer aktiv även så vart jag koordinator för rp där jag hade planer samt gruppledare och cirkus 2v MA i januari

Vilka områden i staff teamet är du intresserad att jobba inom? RP, Donation

Finns det något område utifrån de ovanstående som du inte är beredd att jobba inom? NO

Senast ändrad:
+ rep Innan var han min favo mod, hjälper alltid, svarar jätte snabbt, väldigt social i donation väntrum och berättar mycket om hur man donerar/vad man kan donera för osv.

Senast ändrad:
Vad är ditt namn i verkligheten? Melvin

Ditt discordnamn: suecia

Ange ditt födelsedatum 19 Januari 2010

Varför ska just du bli staff? För jag har erfarenheter och kommer vara aktiv i sommar

Vad tycker du inte fungerar på Unive? De mesta dålig rp och staffs som missar folk i don och support vill göra unive till mer seriöst och få folk i sup och don tagna och få hjälp när de behöver!

Hur ska DU, tillsammans med övriga Staff Teamet lösa problemet som du nämnde ovan? Jobba och samarbeta tillsammans samt hjälpas åt vid ärenden och kunna lära varandra om man inte lika säker på en front.

Hur agerar man professionellt i sin staff roll? Hur viktigt är det för dig att agera professionellt? Man lallar inte ig, sup och don framför andra spelare. Man håller även en hög och professionell ton. Samt man håller en god ton för att kunna hjälpa spelarna!

Hur ska du lägga upp ditt staff arbete med balans till ditt privata liv och din RP? Asså aktiv hela sommaren förutom 1v i juli men mest på kvällarna 16-03 kan vara att jag går även 20 och stänger av 07

Hur länge har du spelat på Unive? 7 Juli 2023 med lite till och från vart medlem 10 november 2024

Har du tidigare erfarenheter som staff? Ja har varit MA under januari en gick den cirka 3v så vart jag helper den 25 februari och den 4 maj i år så bleva jag mod och har varit de tills igår så har varit nästan 4 månader staff och cirkus 2v MA i januari

Vilka områden i staff teamet är du intresserad att jobba inom? RP, Donation

Finns det något område utifrån de ovanstående som du inte är beredd att jobba inom? NO
+++ rep

+ rep är en bra stufff och gör ett grymt jobb som stuff och mod och inom don. han är rolig och rp med. han är en härlig person och rp med :D

+rep tog in båda mina patenter o gjorde ett sjukt bra jobb, förtjänar verkligen sin staff tillbaka då han gjorde sitt jobb på ett sjukt bra sätt, kung!

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka