Ej Antagen turk0965 | Ansökan till Staff [320]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Stödjer du den sökande?

• Stöd

Votes: 0 0.0%
  • Inget stöd

Votes: 0 0.0%

• Totalt antal väljare
    0
  • Omröstningen stängd .
Status
Ej öppet för ytterligare svar.

turk0965

Medlem
Meddelanden
70
Reaction score
2
Vad är ditt namn i verkligheten? Jakob

Ditt discordnamn: dinbaba1

Ange ditt födelsedatum 8 Mars 2010

Varför ska just du bli staff? jag kommer vara aktiv samt hjälpsam och mogen samt banna dom som lallar. Jag har massor av kunskaper inom staffatbete samt lär jag mig commands snabbt. Jag är lojal på unive har spelar unive ungefär 3år nu. vill också känna nya folk och vänner

Vad tycker du inte fungerar på Unive? rasism och nasizm. Samt VDM RDM OOC. Men lall kan man få göra men de finns gränser när man lallar

Hur ska DU, tillsammans med övriga Staff Teamet lösa problemet som du nämnde ovan? vi kommer samarbeta genom chatter ig samt i dcn. Men rasism och nasizm kan man lösa själv samma med vdm och rdm

Hur agerar man professionellt i sin staff roll? Hur viktigt är det för dig att agera professionellt? man ska ha en bra bemötande ton med folk på servern. Samt ska man inte skrika på dom utan man ska förklara det som gäller. Man ska hjälpa dom så mycket man kan

Hur ska du lägga upp ditt staff arbete med balans till ditt privata liv och din RP? jag har skola börjar vid 8 slutar vissa dagar 14,15,16 men sen blir det lite plugg sen vid 17 så kör jag unive resten av dagen typ

Hur länge har du spelat på Unive? ungefär 3år har aldrig blivit blacklistat eller ngt sånt

Har du tidigare erfarenheter som staff? ja det har jag

Vilka områden i staff teamet är du intresserad att jobba inom? Support

Finns det något område utifrån de ovanstående som du inte är beredd att jobba inom? don för jag gillar ej att liksom skicka runt nummer och sånt så jag vill gärna vara staff istället

Ej antagen.

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka