- Meddelanden
- 42
- Reaction score
- 1
Ange ditt födelsedatum: 1 Oktober 2005
Vad heter du på discord? atro#1850
Är du medlem? Ja
Hur många timmar har du på FiveM? 15 timmar
Hur aktiv kommer du att vara? väldigt aktivt kanske 4 dagar per vecka
Vad heter du? magnus
Hur gammal är du? 15
Har du körkort? Ja
Är du simkunnig? ja
Varför vill du bli polis? för att jag vill hjälpa till och jag vill göra unive till ett bättre ställe
Vad tycker du är det viktigaste inom polisyrket? att ha respekt mot alla fast dom har gjort nånting dumt och va aktiv och reagera snabbt
Vad vet du om yrket i helhet? att polisen vill vara snälla och visa att polisen inte är farlig och polisen gör sitt bästa
Har du några tidigare erfarenheter? ganska mycket för att jag har jobbat som de förut inte på unive menpå en annan server men de va ganska längesen
Hur är du som person? snäll och har respekt mot alla och vill väll med stan och folket
Är det något vi bör veta om dig? nej
Vad heter du på discord? atro#1850
Är du medlem? Ja
Hur många timmar har du på FiveM? 15 timmar
Hur aktiv kommer du att vara? väldigt aktivt kanske 4 dagar per vecka
Vad heter du? magnus
Hur gammal är du? 15
Har du körkort? Ja
Är du simkunnig? ja
Varför vill du bli polis? för att jag vill hjälpa till och jag vill göra unive till ett bättre ställe
Vad tycker du är det viktigaste inom polisyrket? att ha respekt mot alla fast dom har gjort nånting dumt och va aktiv och reagera snabbt
Vad vet du om yrket i helhet? att polisen vill vara snälla och visa att polisen inte är farlig och polisen gör sitt bästa
Har du några tidigare erfarenheter? ganska mycket för att jag har jobbat som de förut inte på unive menpå en annan server men de va ganska längesen
Hur är du som person? snäll och har respekt mot alla och vill väll med stan och folket
Är det något vi bör veta om dig? nej