Accepterad STV1 | Medlem ansökning

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

STV1

Icke Medlem
Meddelanden
73
Reaction score
2
Vad är ditt namn i verkligheten? Yosef

Vad är ditt discord namn? H S S#6559 ta bort mellanrummen i H S S

Vad är ditt födelsedatum? 1 Januari 1970

Berätta om din karaktär. Min karaktär heter Tony Andersson och är 23 år gammal. En vanlig morgon i Tonys liv består utav att gå upp runt 10-12 tiden och avnjuta sin morgonkaffe. Tony är en person som gillar bilar mycket så efter kaffet tar han sin bil och åker iväg för en daglig fisketur. Fisketuren hjälper Tony på många olika sätt som exempel att han får en lugn stund där han kan släppa allt annat. Tonys uppväxt var för det mesta bra förutom att han hade problem i skolan. det började med att han kom sen till lektioner men övergick snabbt till att strunta i lektionerna helt. Han har haft bra kontakt med sin familj sedan barndomen det händer till och med att de träffas någon gång ibland. Han har ett stort intresse för bilar speciellt tyska sportbilar som Audi/ Bmw. Han drömmer om att en gång få äga en rs6. Det leder till att Tony jobbar hårt med det och försöker alltid att förbättra sig i sina yrken. Tony blir hyfsat lätt rädd ett exempel är ifall någon höjer rösten mot honom då blir han rädd. Tony har inte alltid haft så lätt med vänner men han har ändå ungefär 3 stycken som han är nära med.

Vad kan du bidra med till serverns RP? jag kommer att bidra med bra och hög rp nivå som kommer att göra så att jag kanske får andra i servern att höja sin rp nivå. samt att jag kommer att bidra med att skapa roliga scenarion.

Vad innebär det att man kan ska spela för motpartens vinst i ett scenario? att man ska spela för båda partnerna ska ha kul i ett scenario inte bara att du ska ha leksak båda ska ha lika mycket kul.

Hur hittade du Unive? jag hitta unive genom server list sen har jag vänner som spelar här har spelat här innan.

ta bort mellanrummen i H S S
ta bort mellanrummen i H S S

Vidare till muntlig intervju, du har 48h på dig. Lycka till!

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka