Accepterad s1ckan_ | Medlem ansökning [Agent]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

s1ckan_

Medlem
Meddelanden
29
Reaction score
1
Vad är ditt namn i verkligheten? Sixten

Vad är ditt discord namn? s1ckan__

Vad är ditt födelsedatum? 6 Juni 2008

Heter du samma på Discord som på Steam? Ja

Förnamn, efternamn och ålder på din karaktär: Tony Stålkuk 24 år gammal

Hur skulle du beskriva din karaktärs personlighet i tre ord? Glad, ADHD och Envis

Bakgrund och framtidsplaner för din karaktär: Min karaktär heter Tony Stålkuk 24 år gammal, Tony Stålkuk bodde med sin pappa som var alkoholist och jobbade på en kiosk. Tonys mamma tog när han var 10 år gammal av cancer. Tony hamnade i mycket slagsmål på skolan och var väldig stökig. När Tony var 15 år så brukade han hänga med kriminella och blev snabbt in dragen i det livet och började sälja droger, misshandla folk och råna butiker Tony Stålkuk är en ganska aggresiv och tuff karaktär som inte är rädd för något. Tony har sutit inne för gånger för misshandel och rån. När Tony Stålkuk var 22 år gammal så blev han nästan dödad och tog en pause från det kriminela livet och böjade jobba som byggare i 1 år. När Tony var 23 år så dog hans pappa av blodförgiftning och Tony hade inget och förlora då så han gick all in i det kriminela livet. Meningen med Tony Stålkuk är att han ska vara i det kriminella livet tills han dör.

Vad kan du bidra med till serverns RP? Jag kan bidra med väldigt hög RP nivå, Roliga scenarion, spela allvarligt och seriöst, har respekt mot alla, vara öppen för oväntade situationer och reagera spontant, hjälpa andra spelare när de har problem, göra roliga scenarion för båda parterna och mycket mer!

Vad innebär det att man kan/ska spela för motpartens vinst i ett scenario? Att alla på servern ska ha kul och man ska inte spela för att vinna hela tiden utan ibland kan man göra ett senario roligare med att förlora senariot.

Har du någon gång brutit mot reglerna? Om ja, vad hände och vad lärde du dig av det? ja jag vdma. Jag missclicka och åkte in i en grabb. jag lärde mig att vara försiktig.

Spelar du eller är du en aktiv medlem på någon annan svensk RP-server förutom Unive? Nej

Kan du ge exempel på några av serverns regler? RDM är när man dödar nån utan nån anledning, VDM (Vehicle Deathmatch) om det står en person på gatan. Du kör på honom, utan någon som helst bra anledning.

Vill du berätta något mer om dig själv som du tror skulle vara relevant för din ansökan? nej

Tillbaka