Accepterad STV1 | Ban Överklagan [tarzan]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

STV1

Icke Medlem
Meddelanden
73
Reaction score
2
Länk till din steam profil: https://steamcommunity.com/profiles/76561199142762535/

Ditt Hex-ID: 1100001467b7827 (Hex)

Vad är din discord tagg? STV#9999

Vem var det som bannade dig? ingen aning

Var är du bannad? Discord servern

Bild på banmeddelande: Skärmbild 2023-03-02 195813.png

Varför tror du själv att staffs valde att banna dig? tror det va för att jag hade velo i min bio

Berätta exakt vad som hände just precis innan du blev bannad. kolla jag blev unbannad idag från dcn och ingame sen när jag joina dcn så glömde jag att jag hade velo i min bio så min vän skrev till mig i pm ta bort din bio efter jag tog bort velo från min bio så ska jag kolla uvine chatt för jag fick 2 taggs men ser inte dcn sen så försöker jag joina dcn men så står det att jag är bannad.

Var det en felaktig ban eller var det du som gjorde fel? Om det var en felaktig ban förklara varför den var det. asså jag vet inte fattar varför dom banna mig men jag joina min vän skriver till mig efter 1 minut to bort din bio jag skriver ja sen är jag bannad.

Ifall du har blivit bannad här tidigare, berätta om dina tidigare bans och hur du lyckats ta lärdom av dina tidigare bans. har blivit bannad mycket på unive men jag har bivigt bannad för mycket sundförunt powergaming och annat.

Hur hade du kunnat gjort annorlunda? borde tagit bort den innan jag joina dcn.

Har du lärt dig någonting efter din ban? ja inte ha en annan server i mo bio

Har du läst våra regler? Ja

Förstår du att ifall du ber om att få din överklagan läst kommer vi att automatiska neka den? Ja 100%

Senast ändrad:
Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka