Accepterad benji321 | Ban Överklagan [320]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Meddelanden
29
Reaction score
0
Länk till din steam profil: https://steamcommunity.com/profiles/76561199680756447/

Ditt Hex-ID: steam:1100001668c9adf

Vad är din discord tagg? Storebror_kanin

Vem var det som bannade dig? @Hapyxz

Bild på banmeddelande: bild_2025-07-25_012301818.png

Varför tror du själv att staffs valde att banna dig? för att jag sa att en kille var Mongo, 12 åring och Roblox kid

Berätta exakt vad som hände just precis innan du blev bannad. Lekfisken kom in i min PM och skrev att han skulle döda mig och min familj om jag inte tog bort mina brosors servers i min discord bio

Var det en felaktig ban eller var det du som gjorde fel? Om det var en felaktig ban förklara varför den var det. felaktig ban därför att Lekfisken kom in i min pm och säger att han ska döda min familj vilket jag inte accepterar så jag sa att han var 12 åring, Roblox kid och Mongo vilket jag tycker är rätt rimligt

Ifall du har blivit bannad här tidigare, berätta om dina tidigare bans och hur du lyckats ta lärdom av dina tidigare bans. de var länge sedan eftersom jag har tagit en lång paus från fiveM och Unive

Hur hade du kunnat gjort annorlunda? ja, jag hade kunnat ignorera Lekfisken istället för att *MOBBA* honom

Har du lärt dig någonting efter din ban? att inte mobba andra som säger att han ska döda min familj

Har du läst våra regler? Ja

Förstår du att ifall du ber om att få din överklagan läst kommer vi att automatiska neka den? ja.

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka