Accepterad stuhn | Medlem ansökning [jojo aye]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

stuhn

Icke Medlem
Meddelanden
43
Reaction score
0
Vad är ditt namn i verkligheten? Melker

Vad är ditt discord namn? stuhnn

Vad är ditt födelsedatum? 15 Oktober 2007

Berätta om din karaktär. Han heter Emil Bäckström och är 27 år gammal. Han är intresserad av bilar och gillar att träffa nya människor. Emil ska söka jobb och har planer på att bli rik och hjälpa andra människor eftersom att han hade det tufft i sin uppväxt fram tills det kom en männsika in i hans liv som förändrade allt. Han gillar hemmakvällar och att gå på fester. Emil vill som sagt bli rik så han kan göra lite vad som helst för att få in pengarna som krävs. Han är lite speciell eftersom hans barndom var tuff. Emils Pappa stack och Morsan slog honom dagligen eftersom det inte gick bra i skolan. Han är lite lätt arg speciellt om någon gör något med hans bil, han har ett rent brottsregister men det kanske inte förblir så om pengar summorna ligger lågt på Emils bankkonto.

Vad kan du bidra med till serverns RP? Kan bidra med en bra rp och och hålla ett sunt förnuft, kan reagera rätt i situationer och rp som förbannad, ledsen, trött, full, rädd osv. Jag vill söka jobb och göra rp upplevelsen för andra och mig själv enastående. Tror jag kommer trivas riktigt bra här och kommer hitta många vänner. Kan också hjälpa nya som inte förstår sig på hur allt funkar. Kan alla grundregler sen innan men har också läst igenom för att vara säker. Så kort fattat vet jag att jag kommer bidra med rp som förbättrar inte bara min utan även min omgivnings rp upplevelse, jag har mycket tidigare erfarenhet av rp.

Vad innebär det att man kan ska spela för motpartens vinst i ett scenario? Min uppfattning av det är att man ska inte spela för att själv vinna ett scenario, man ska utgå från att göra ett bra scenario. Man vinner inte alla scenarion, ibland förlorar man t.ex ett gängkrig men det kan ändå vara en vinst pga att RPn man fick uppleva utav det var rolig och spännande. Kortfattat skulle jag säga att man inte spelar för sin egna vinst och att man ska tåla förluster om rp då skulle bli bättre.

Hur hittade du Unive? Jag har spelat tidigare och varit medlem och kriminell men jag tror att ni gjorde en ny discord server och jag har inte kvar mina roller.

Tillbaka