Nekad stuhn | Ban överklagan [Grizly]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

stuhn

Icke Medlem
Meddelanden
43
Reaction score
0
Länk till din steam profil: https://steamcommunity.com/profiles/76561198212538099/

Ditt Hex-ID: 11000010f095ef3

Vad är din discord tagg? stuhn#6969

Vem var det som bannade dig? RealSvampBob

Hur lång tid var din ban? 21 Dagar

Var är du bannad? FiveM Servern

Vad står det som exakt anledning till din ban när du försöker komma in? Powergaming 2 samt ooc ingame

Varför tror du själv att staffs valde att banna dig? Jag förstår delen med ooc ingame men har inte Powergameat.

Berätta exakt vad som hände just precis innan du blev bannad. Jag stod i kön till Marja-lisas och pratade med en kille, han frågade om katalogen var där inne. Då sa jag : Ja, men du kan också öppna katalogen via appen Discord i telefon. Jag är medveten om att det är halv ooc men är bannad för ooc. Sedan sa jag att jag sökte jobb för att Postnord betalar skit. Det betyder inte att jag rpar för pengar, tyckte att det lät realistiskt och passade in i rpn och det gjorde det. Alltså har jag begått halv ooc men inte powergaming.

Var det en felaktig ban eller var det du som gjorde fel? Om det var en felaktig ban förklara varför den var det. Jag har inte begått powergaming men har begått halv ooc, däför bör ban längden sänkas. Frågar inte efter en unban eftersom att jag vet att jag gjorde fel.

Hur många tidigare avstängningar har du? 1

Ifall du hade blivit bannad här tidigare, berätta om dina tidigare bans och hur du lyckats ta lärdom av dina tidigare bans. En random perma ban mitt från ingenstans som försvann dagen efter.

§ 1.8 POWERGAMING
POWERGAMING innebär dels att man använder sig av omänskliga krafter som att till exempel att framföra ett fordon trots att man precis krockat. Att endast spela för makt och pengar och att endast uppnå enskilda mål i sitt rollspelande räknas också som POWERGAMING.

Jag sa att jag slutade på postnord för det betalade skit, betyder inte att jag rpar för pengar, det passade in i rpn.

§ 4.2 Halv-OOC In-Game
Rollspelvärlden har skapat ett nytt fenomen som innebär att man byter ut OOC ord mot andra ord eller så kallade "kodnamn" till exempel att man säger flygbiljett eller gudar. Vi på Unive har strikt noll-tolerans mot detta och ser andra sätt att kommunicera på som betydligt trevligare för upplevelsen. Vi har strikt nolltolerans mot Halv-OOC här utan vi använder oss av andra hjälpmedel för OOC förmedling väl i spelandet.

Jag har begått halv ooc men det ska inte vara en 21 dagars ban.

Hur hade du kunnat gjort annorlunda? Inte säga discord men powergaming har jag som sagt inte begått.

Har du lärt dig någonting efter din ban? Ja, aldrig nämna discord ingame eftersom det är ooc. Har också frågat folk som t.ex streamers

Har du läst våra regler? Ja

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka