Nekad Noah88 | Ban Överklagan [320]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Noah88

Icke Medlem
Meddelanden
98
Reaction score
5
Länk till din steam profil: https://steamcommunity.com/profiles/76561199471457312/

Ditt Hex-ID: steam:11000015a12f420

Vad är din discord tagg? .noah88

Vem var det som bannade dig? Jag vet inte vem som bannade mig från discorden

Bild på banmeddelande: Skärmbild 2025-11-29 114314.png

Varför tror du själv att staffs valde att banna dig? Jag vet inte riktigt jag blev bannad sen ko tillbax men är fof bannad från dc

Berätta exakt vad som hände just precis innan du blev bannad. Jag vart unbannad men är fof bannad från dc

Var det en felaktig ban eller var det du som gjorde fel? Om det var en felaktig ban förklara varför den var det. Ingen aning för jag vet inte varför jag vart bannad rån dcn nu när jag är unbannad ig

Ifall du har blivit bannad här tidigare, berätta om dina tidigare bans och hur du lyckats ta lärdom av dina tidigare bans. Har lärt mig om powergaming, ooc och halv ooc föranvänt mig mycket av /sme dagdrömmer

Hur hade du kunnat gjort annorlunda? inge för jag är unbannad från unive men inte dcn

Har du lärt dig någonting efter din ban? Inte direkt för jag vet inte ens varför jag vart bannad på dcn

Har du läst våra regler? Ja

Förstår du att ifall du ber om att få din överklagan läst kommer vi att automatiska neka den? Ja jag fattar

Hej!

Jag kommer ge dig ett exklusivt erbjudande till unban, efter skadan som du orsakat på servern och även med tanke på riskerna så kommer vi att erbjuda en deal på summan 1990kr för en unban här på Unive. Om du inte är intresserad, vänligen skapa inte en ny överklagan. Det är inte förhandlingsbart det är detta som gäller

Detta kommer även vara det enda sättet att få bort din ban

Mvh cmail

men asså igår och idag så vart jag inte bannad längre så jag och min vän satt och rpa up till kl 4 och nu vart jag bannad igen varför var det så

jahaaaa men jag hade väldogt kul ial och trordu jag fuskade svar NEJ😊

För ungeför 7 månader sedan när jag inte visste vad jag höll på med

jag var 13år och nu är jag 15 om typ en månad så jag tror jag har mognat och allt gick hur bra som hels igåt jag ra som vanligt och allt gick bra. jag var på auto hur länge som hels för jag villebörja jobba där igen och när och om jag skulle bli unbannad så kommer jag bli medlem och troligen köpa krim

jag var 13år och nu är jag 15 om typ en månad så jag tror jag har mognat och allt gick hur bra som hels igåt jag ra som vanligt och allt gick bra. jag var på auto hur länge som hels för jag villebörja jobba där igen och när och om jag skulle bli unbannad så kommer jag bli medlem och troligen köpa krim
du måste betala

asså du har verkligen bestämt dig men du har all möjlighet att fråga om ett undantag och om du hade varit jag och vetat att du inte kommer göra om det så hade du gjort samma sak

asså du har verkligen bestämt dig men du har all möjlighet att fråga om ett undantag och om du hade varit jag och vetat att du inte kommer göra om det så hade du gjort samma sak
du får inget undantag du måste betala

fan varför gjorde jag ens en banöverklagan för jag trodde berkligen jag hade ått en till skans å ni skulle se hur jag rpa genom att specca men nu fick jag inte det så du blev jag typ deprimerad

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka