Nekad stryxU | Medlem ansökning [cindyfisk]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

stryxU

Icke Medlem
Meddelanden
3
Reaction score
0
Vad är ditt namn i verkligheten? Sam

Vad är ditt discord namn? StryxU

Vad är ditt födelsedatum? 12 Juli 2006

Berätta om din karaktär. Jag heter Ahmed Ziri och jag har haft en bra uppväxt där jag har haft bra föräldrar och jag är väl uppfostrad. Jag har jobbat sen ung i en butik och jag tjänade bra pengar. Jag har spelat basket sen jag var 6 år och har ett stort intresse för det. Jag kan vara ganska aggressiv när det behövs annars så är jag ganska ödmjuk och snäll. I framtiden vill jag ha ett bra jobb som betalar bra och jag vill trivas i det.

Vad kan du bidra med till serverns RP? Jag kommer bidra genom att vara seriös i servern och följa reglerna.

Vad innebär det att man kan ska spela för motpartens vinst i ett scenario? Ifall en polis till exempel riktar en pistol mot mig så ska jag ta upp händerna som i verkligheten och lyssna på de och prata med en snäll ton så de inte misstänker mig för något. Ifall jag blir rånad så ska jag ge sakerna rånaren vill ha.

Har du läst och förstått serverns regler? Kan du ge exempel på några av dem? Jag har förstått vdm man får inte köra på någon. Man får inte blanda in polisen i kirminella konflikter ifall man bråkar med någon som tillexempel gäng krig så får polisen inte vara inblandad. Visa respekt mot andra och man får inte säga förnedrande saker eller utrycka sig rasistiskt. Såklart så får man inte dejta här eftersom vi alla är här för att spela spelet.

Har du någon erfarenhet inom rollspel? Ja det har jag har spelet fiveM rp innan. Jag har mycket erfarenhet inom rollspel

Heter du samma på discord som på steam? Nej

Vill du berätta något mer om dig själv som du tror skulle vara relevant för din ansökan? Jag är seriös med RP. Jag tänker följa alla regler strikt och jag är här bara för att spela spelet och ha kul

Nekad.
Anledning: vill att du utvecklar din ansökan mer båda om din karaktär samt svar på frågor.

Du får ansöka igen om 24h. Lycka till nästa gång!

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka