Nekad strongman88 | Ansökan till Servervakt [Roziii]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

ccoooo

Icke Medlem
Meddelanden
89
Reaction score
2
Vad är ditt namn i verkligheten? Demir

Vad heter du på discord? 1mokke

Ange ditt födelsedatum 1 November 1973

Beskriv din dagliga aktivitet. jag är aktiv varje dag

Hur länge har du varit medlem på Unive? typ 1 månad

Hur många gånger har du blivit bannad/avstängd (Bifoga Bild) https://cdn.discordapp.com/attachments/1128458585769267270/1140230994436304936/image.png jag har blivit bannat totalt 14 gånger

Har du tidigare varit blacklistad? Ja

Förklara vad för uppgift en servervakt har. en servervakt ska rpa på servern som helt vanligt och dom ska försöka stoppa lall och mindre grejer tex att nån dödar nån med bäsbollträ utan anledning då ska jag svbanna han sen skicka ban bevis till unive dcn då förlänger staffs bannen om de behövs servervakt har uppgift å devva bilar ochså

Varför vill du bli servervakt på servern? jag vill bli servervakt på unive för att försöka stoppa lall på servern jag vill kunna revva folk som blir rdmad och dva bilar på servern så de inte står bilar mitt i vägen så folk inte kör in i dom

Berätta sammanfattat vad korruption och abuse är och hur de kan förekomma på olika sätt som servervakt. korruption som sv är tex att jag är i en byggnad och jag har toggel id på sen forsätter rpa elr att man har blivit skjuten i en scenario och sen revvar sig själv för att inte förlora scenario

Nekad.
Anledning
: Du vart Permanent avstängd i Juni, efter en permanent avstängning så måste man vänta i 6 månader innan man ansöker till Servervakt.

Du får ansöka igen i december. Lycka till nästa gång!

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka