Nekad Falukorv | Ansökan till Servervakt

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Falukorv

Medlem
Meddelanden
3
Reaction score
0
Vad är ditt namn i verkligheten? Neo

Vad heter du på discord? Litszy#8933

Vad är ditt Hex:ID steam:11000013bcdb8f6

Ange ditt födelsedatum 11 Mars 2007

Beskriv din dagliga aktivitet. Jag är väldigt aktiv hela veckorna och loven spenar så mycket jag hinner innan och efter jobb Får in minst 1 till 3 timmar per dag beroende på när jag slutar Loven jobbar jag med men kortare så får in lite mer tid där det är samma med helger

Hur länge har du varit medlem på Unive? 2 veckor

Hur många gånger har du blivit bannad/avstängd (Bifoga Bild) en gång och de va av anticheat för ingen anledning har inga fusk är bannad just nu så kan inte gå in o ta bild

Har du tidigare varit blacklistad? Nej

Förklara vad för uppgift en servervakt har. uppreta alla som lallar och försöka göra de mer relistiskt försöka stoppa lall och folk som inte Rpar och hålla koll efter sånt

Varför vill du bli servervakt på servern? Jag vill bli servervakt för har märkt de är väldigt mycke VDM och Noll Rp hos vissa på kvällen på marjas tillexempel och vill försöka fixa så att alla får en roligare kväll även dag

Berätta sammanfattat vad korruption och abuse är och hur de kan förekomma på olika sätt som servervakt. Abuse är när du anväder makten du får av till exempel servervakt för att banna eller kicka folk utan anledningar eller ressa dig själv i senarion och korruption det är när du hjälper andra eller dig själv för din vinst som att ressa vänner bara för att eller kicka dina vänner för de kul

Tillbaka