Accepterad StriderX | Medlem ansökning (Popsmoke)

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

StriderX

Icke Medlem
Meddelanden
36
Reaction score
2
Vad är din steam profil länk? https://steamcommunity.com/profiles/76561197969696608/

Vad är ditt namn i verkligheten? Sebastian

Vad är ditt discord namn? KobranFK#8991

Vad är ditt födelsedatum? 7 Juli 2008

Berätta om din karaktär. Min karaktär heter Alex Boman och han är född 1991. Han har alltid haft det jobbigt i skolan efter att hans pappa lämnade honom vid 5 års ålder. Sedan dess har han mått dåligt och haft svårt med att gå igenom skolan. I 9e klass så började han få jobbiga tankar och han sökte hjälp. Alex fick då ta anti-depressiva medel för att han ska må bättre. Alex tog sig igenom skolan men det var nära att han inte klarade det. Sedan han började på gymnasiet så har Alex börjat hänga med fel typer av personer. Alex har börjat hänga med gäng medlemar och folk som är kriminella. Alex har tankar om att gå med i gänget då en av hans bästa vänner är med i det. Alex gillar bilar och att modifiera vapen.

Varför ska just du bli Medlem på Unive? Jag har varit medlem förut och jag har alltid skött mig och har alltid haft lika roligt. Jag är bra på att RPA och vet hur man gör det på ett bra sätt.

Vad kan du bidra med till serverns RP? Bra kvalitets rp och att hjälpa andra

Vad innebär det att man kan ska spela för motpartens vinst i ett scenario? Det betyder att du ska RPA åt den andra personens fördel och inte din egen då det blir dålig RP

Hur hittade du Unive? Har varit med i den i typ 1 år så jag kommer inte ihåg

Tillbaka