Nekad strallan95 | Medlem ansökning [Krato]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

strallan95

Icke Medlem
Meddelanden
5
Reaction score
0
Vad är ditt namn i verkligheten? Erik Stranberg

Vad är ditt discord namn? strallan

Vad är ditt födelsedatum? 3 Januari 1995

Heter du samma på Discord som på Steam? Ja

Förnamn, efternamn och ålder på din karaktär: Jeppe johansson 31

Hur skulle du beskriva din karaktärs personlighet i tre ord? Omtänksam skötsam värnar om folk och miljö.

Bakgrund och framtidsplaner för din karaktär: Jeppe Johansson 31 år född och uppvuxen i norra Sverige. Levt med 4 bröder så är en härdad kille som tål lite skit och kan bidra med rolig RP på nybörjar nivå.

Vad kan du bidra med till serverns RP? kan bidra med en rolig karaktär som vissa människor inte förstår dialekten på men många som uppfattar det roligt så då är jag nöjd.

Vad innebär det att man kan/ska spela för motpartens vinst i ett scenario? Det innebär att man ibland låter motståndaren vinna eller ger dem en chans att lyckas, vilket kan leda till en mer dynamisk och intressant berättelse. Och att dom det personerna kan känna att det är mkt roligare.

Har du någon gång brutit mot reglerna? Om ja, vad hände och vad lärde du dig av det? körde mot rött men fick lära mig ganska snabbt att det bara medför problem lärde mig att jag ska följa reglerna som om det vore riktiga livet.

Spelar du eller är du en aktiv medlem på någon annan svensk RP-server förutom Unive? Nej

Kan du ge exempel på några av serverns regler? döda eller slå andra spelare utan giltigt bakomliggande scenario. använda fordonet som ett vapen för att skada eller döda prioritera sina egna fördelar före ett rättvist och realistiskt spelAnvänd ditt egna omdöme för att fatta beslut som är rättvisa och rimliga för en rolig och realistisk RP

Vill du berätta något mer om dig själv som du tror skulle vara relevant för din ansökan? en rolig kille som verkligen försöker leva mig in i mitt rollspel och göra så gott jag kan för att göra rolig RP

Hej!
Du behöver utveckla dina svar på följande frågor: Bakgrund och framtidsplaner för din karaktär:

Du har 24timmar på dig att göra det, annars nekas din ansökan automatiskt.
(Besvara detta meddelandet när det är åtgärdat.)

Jeppe Johansson är en 31-årig norrlänning med rötterna djupt förankrade i tallskogarna och de långa vintrarna. Han växte upp i en liten by där alla känner alla, något som format honom till en jordnära och pålitlig person. Jeppe har en tystlåten sida, men bakom det lugna yttret finns en torr humor och en värme som ofta överraskar nya bekantskaper.

Han är van vid hårt arbete – vare sig det handlar om skogsbruk, snöskottning i arla morgonstund eller att skruva på gamla bilar i garaget. Han har en stark känsla för naturen, finner ro i att fiska vid en frusen sjö eller ta långa promenader i fjällen.

Jeppe står vid ett vägskäl i livet. Han har alltid trivts i tryggheten av hembygden i Norrland, men vid 31 års ålder känner han att det är dags att blicka framåt.

Hans framtidsplaner handlar mycket om att hitta en balans mellan tradition och förnyelse:

• Boende och hem: Jeppe drömmer om att bygga ett eget hus nära skogen, gärna med egen vedspis och verkstad. Ett ställe som verkligen känns som hans eget, men inte längre än att han kan köra snöskoter till sina barndomstrakter.
  • Arbete: Han vill starta något eget – kanske en liten firma inom snickeri, skogsbruk eller jakt- och fisketurism. Att vara sin egen chef lockar honom mer och mer.

Hej!
Du behöver utveckla dina svar på följande frågor: Bakgrund och framtidsplaner för din karaktär:

Du har 24timmar på dig att göra det, annars nekas din ansökan automatiskt.
(Besvara detta meddelandet när det är åtgärdat.)

Jeppe Johansson är en 31-årig norrlänning med rötterna djupt förankrade i tallskogarna och de långa vintrarna. Han växte upp i en liten by där alla känner alla, något som format honom till en jordnära och pålitlig person. Jeppe har en tystlåten sida, men bakom det lugna yttret finns en torr humor och en värme som ofta överraskar nya bekantskaper.

Han är van vid hårt arbete – vare sig det handlar om skogsbruk, snöskottning i arla morgonstund eller att skruva på gamla bilar i garaget. Han har en stark känsla för naturen, finner ro i att fiska vid en frusen sjö eller ta långa promenader i fjällen.

Jeppe står vid ett vägskäl i livet. Han har alltid trivts i tryggheten av hembygden i Norrland, men vid 31 års ålder känner han att det är dags att blicka framåt.

Hans framtidsplaner handlar mycket om att hitta en balans mellan tradition och förnyelse:

• Boende och hem: Jeppe drömmer om att bygga ett eget hus nära skogen, gärna med egen vedspis och verkstad. Ett ställe som verkligen känns som hans eget, men inte längre än att han kan köra snöskoter till sina barndomstrakter.
  • Arbete: Han vill starta något eget – kanske en liten firma inom snickeri, skogsbruk eller jakt- och fisketurism. Att vara sin egen chef lockar honom mer och mer.

Nekad ansökan
Anledning: Din komplettering är skriven av AI.

Du får ansöka igen om 24timmar. Lycka till nästa gång!
Med vänliga hälsningar,
Medlemskapsansvariga

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka