Nekad SkillRex | Medlem ansökning [Norton]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

SkillRex

Icke Medlem
Meddelanden
330
Reaction score
65
Vad är ditt namn i verkligheten? David

Vad är ditt discord namn? skillrex333

Vad är ditt födelsedatum? 3 Augusti 2006

Heter du samma på Discord som på Steam? Ja

Förnamn, efternamn och ålder på din karaktär: Anders Johansson 25 år

Hur skulle du beskriva din karaktärs personlighet i tre ord? Ambitös, rolig och social

Bakgrund och framtidsplaner för din karaktär: Min karaktär heter Anders Johansson och är från en riktigt rik familj i Stockholm. Han har under hela sin uppväxt velat bli fastighetsmäklare och funderar på att jobba på bank för att ta sig in i arbetslivet. Hans största livsmål är att kunna köpa en Audi rs6 och att flytta in i en mansion.

Vad kan du bidra med till serverns RP? Jag har över 1000 timmar på fivem där jag varit allt möjligt både krim och rikspolischef. Så jag kommer bidra med roliga scenarion och en rp som är rolig för alla parter och inte bara mig själv.

Vad innebär det att man kan/ska spela för motpartens vinst i ett scenario? Att man ska följa regler och inte abusea osv för att inte förlora scenarion utan man ska göra det realistiskt och roligt för alla inblandade.

Har du någon gång brutit mot reglerna? Om ja, vad hände och vad lärde du dig av det? Ja det har jag men det var längesen har inte spelat här sen 2022 typ så minns inte direkt.

Spelar du eller är du en aktiv medlem på någon annan svensk RP-server förutom Unive? Ja

Kan du ge exempel på några av serverns regler? RDM, Fail Rp, OOC ig, är staff på en annan server men lämnar den ifall jag får bli medlem

Vill du berätta något mer om dig själv som du tror skulle vara relevant för din ansökan? Ja jag kan mycket rp och kommer hålla en hög standard har även varit staff på en del servrar så vet hur man ska bete sig.

Vidare till muntlig intervju
Du har nu gått vidare till den muntliga intervjun.
Observera att du har 48 timmar på dig att genomföra intervjun, annars avslås din ansökan automatiskt.
Lycka till!
Med vänliga hälsningar,
Medlemskapsansvariga

Nekad ansökan
Anledning: skriver till mig att ta intervju

Du får ansöka igen om 24timmar. Lycka till nästa gång!
Med vänliga hälsningar,
Medlemskapsansvariga

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka