Accepterad Strömmen | Ansökan till Staff

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Stödjer du den sökande?

• Stöd

Votes: 2 100.0%
  • Inget stöd

Votes: 0 0.0%

• Totalt antal väljare
    2
  • Omröstningen stängd .

Strömmen

Aktiv Medlem
Meddelanden
443
Reaction score
65
Vad är ditt namn i verkligheten? Elvin

Ditt discordnamn: strommeeeeen

Ange ditt födelsedatum 2 Januari 2009

Varför ska just du bli staff? Jag vill bli staff på grund av att jag är en driven person en lösningsvillig person trevlig, seriös, proffessionell, fokuserad. Jag tar mitt arbete på allvar jag ser seriöst på reglelbrott som sker och skapar ett seriöst arbete samt en godstämning bland unive folket

Vad tycker du inte fungerar på Unive? Mycket kaos bland gäng skulle jag velat påstå samt lite bland poliser och scenarion där.

Hur ska DU, tillsammans med övriga Staff Teamet lösa problemet som du nämnde ovan? Genom att vara rätt hård med misstagen folk gör inom kriminaliteten samt inom polisiära rpn.

Hur agerar man professionellt i sin staff roll? Hur viktigt är det för dig att agera professionellt? Man agerar proffessionellt genom att prata lugnt och vara trevlig tänka ut lösningar göra vad man kan men inte bryta mot några regler och vara schysst men samtidigt seriös. För mig är det väldigt viktigt att agera proffessionellt för det bygger mycket på ens ryckte samt på hur jag skulle velat bli bemött och jag hade velat bli bemött proffessionellt.

Hur ska du lägga upp ditt staff arbete med balans till ditt privata liv och din RP? Jag rpar när det inte är så mycket kaos på servern sen när det är högaktivitet och liknande går jag och speccar och svarar reports. Osv. Sen har jag mycket fritid så kommer finnas tid för allt

Hur länge har du spelat på Unive? från 2021-2022 sen paus tills Januari i år

Har du tidigare erfarenheter som staff? Ja det har jag

Vilka områden i staff teamet är du intresserad att jobba inom? RP, Kriminell

Finns det något område utifrån de ovanstående som du inte är beredd att jobba inom? Kan jobba inom det mesta

Tillbaka