Nekad StrögMelleVeka312 | Ban Överklagan [redbull]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

OskarGuideParis

Icke Medlem
Meddelanden
97
Reaction score
1
Ban-referens
KLAKESKO-MIGRATED-35 — Klakesko, Utgår 2027-04-07
Anledning: fuskare/aimbot/silentaim
Bannad av: Admin
Visa på portalen →

Berätta vad som hände Jag har använt mig av en tredjepartsmjukvara vilket gav mig möjligheten att använda aimbot mot andra spelare. Vi hade kidnappat en person från en rivaliserande gäng som vi hade krig med. Och det var då jag märkte att mina roller drogs samt jag blev skickad från discorden. Sedan ett tag senare så fick jag ban ig också. Det är el solklar ban från erat håll såklart och det köper jag till 100%

Tar du ansvar för det du blev bannad för? jag hade fusk vilket jag erkänner, måste säga återigen att detta är inte rätt och jag beklagar för det som har hänt. Har varit bannad under en längre period och hoppas på en annan chans. Har några kompisar som fortfarande spelar på Unive varje dag och när man ser det vill man verkligen börja spela igen.

Vad har du lärt dig och vad skulle du göra annorlunda? Att ej använda mig av tredjepartsmjukvaror som förstör upplevelsen på både mitt och andra spelare på servern. Jag har lärt mig att man ska respektera andra spelare så som man själv vill bli respekterad och kommer aldrig någonsin göra om detta igen. Jag vill bara kunna spela på eran server med mina gamla vänner igen och ha kul och skapa minnesvärda scenarion.

Varför ska vi ge dig en till chans? Det har gått 1 år sedan min ban och jag har mognat till mig lite. Jobbar liksom nu så vill ändå ha något att göra när man kommer hem på vardagarna och RP var en stor grej inom mitt liv och saknar verkligen att spela på världens bästa server. Ni kan ha extra koll på mig om ni vill. Finns det något sätt jag kan bevisa er att jag har bättrat mig så gör jag gärna det.

Har du läst våra regler? Ja

Förstår du att ifall du ber om att få din överklagan läst kommer vi att automatiska neka den? yes

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka