Nekad StrögMelleVeka312 | Ban Överklagan [redbull]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

OskarGuideParis

Icke Medlem
Meddelanden
97
Reaction score
1
Ban-referens
KLAKESKO-MIGRATED-35 — Klakesko, Utgår 2027-04-07
Anledning: fuskare/aimbot/silentaim
Bannad av: Admin
Visa på portalen →

Berätta vad som hände Jag vill börja med att vara helt ärlig. Jag använde mig av en tredjepartsmjukvara som gav mig en orättvis fördel mot andra spelare. Detta skedde under ett tillfälle där vi hade kidnappat en person från ett rivaliserande gäng som vi låg i konflikt med. Kort därefter märkte jag att mina roller togs bort från Discord, jag blev utkastad, och senare även bannad in-game. Jag förstår till 100% varför detta ledde till en ban, och jag ifrågasätter inte beslutet. Jag vill verkligen be om ursäkt för mitt beteende. Jag är medveten om att jag förstört spelupplevelsen för andra och brutit mot serverns regler. Det var ett dåligt beslut från min sida, och jag ångrar det uppriktigt.

Om jag får en ny chans lovar jag att spela rent, följa alla regler och bidra till en bättre och mer rättvis spelmiljö. Jag är beredd att bevisa att jag kan sköta mig framöver.

Tar du ansvar för det du blev bannad för? Ja, jag tar fullt ansvar för det jag blev bannad för. Det var helt mitt eget beslut att använda fusk, och jag förstår att det bröt mot reglerna och gav mig en orättvis fördel. Jag försöker inte skylla ifrån mig på något eller någon annan, utan jag står för mitt misstag och ångrar det. Jag är medveten om konsekvenserna av mitt agerande och accepterar varför jag blev bannad.

Vad har du lärt dig och vad skulle du göra annorlunda? Jag har lärt mig hur mycket mitt agerande påverkar andra spelares upplevelse. Genom att använda fusk/aimbot förstörde jag inte bara för mig själv utan även för andra som spelar för att ha en rättvis och rolig upplevelse. Jag har också insett att det inte är värt att fuska, oavsett situation. Det tar bort hela meningen med spelet och skadar communityt. Om jag fick göra om det hade jag aldrig använt några otillåtna program överhuvudtaget. Istället hade jag spelat rent och accepterat situationer som de kommer, även om det inte alltid går som man vill.

Varför ska vi ge dig en till chans? Jag tycker att ni ska ge mig en till chans eftersom jag verkligen har förstått mitt misstag och tar fullt ansvar för det. Jag ångrar det jag gjorde och inser hur det påverkade både spelare och servern negativt. Jag förväntar mig inte att bli unbannad, men jag hoppas få möjligheten att bevisa att jag kan förändras. Om jag får en ny chans kommer jag att följa alla regler, spela rent och bidra till en bättre spelmiljö/community. Jag är villig att visa genom mitt beteende att detta var ett engångsmisstag och att jag kan vara en seriös och pålitlig spelare framöver. Har ju saknat alla gamla vänner och man saknar verkligen tiden man har spelat på denna servern.

Har du läst våra regler? Ja

Förstår du att ifall du ber om att få din överklagan läst kommer vi att automatiska neka den? yes

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka