Ej Antagen stplutti_glutti | Ansökan till Staff [320]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Stödjer du den sökande?

• Stöd

Votes: 0 0.0%
  • Inget stöd

Votes: 0 0.0%

• Totalt antal väljare
    0
  • Omröstningen stängd .
Status
Ej öppet för ytterligare svar.

gon_kers

Medlem
Meddelanden
57
Reaction score
2
Vad är ditt namn i verkligheten? Liam

Ditt discordnamn: plutti_glutti

Ange ditt födelsedatum 21 Oktober 2009

Varför ska just du bli staff? Varför just jag ska bli staff är för att jag ser upp till er staffs och ert fina arbete på servern. Och att jag vill ta min "RP" nivå till en annan nivå alltså att jag tycker det är kul att kolla på när folk RPar och känner mig villigt att ta på mig det ansvaret

Vad tycker du inte fungerar på Unive? Jag tycker att det är alldedes för mycket lallare på servern och det är därför jag vill bli staff för att hjälpa unive teamet med alla dessa lallare,cheters och andra tråkigheter på servern

Hur ska DU, tillsammans med övriga Staff Teamet lösa problemet som du nämnde ovan? Jag ska försöka att vara så snabb jag bara kan att prata med den utsatta om den som utsätter de andra/hela servern men om jag själv ser att det är en 100% lallare så frågar jag de andra i staff teamet om hur vi ska gå vidare. Jag tycker också att unive teamet ska vara mycket hårdare med reglerna och banna,kicka,sparka alla som inte sköter sig

Hur agerar man professionellt i sin staff roll? Hur viktigt är det för dig att agera professionellt? Det är väldigt viktigt att agera profionellt för att visa hur bra kunskaper vi i unive staff team har. Hur man visar att man är profitionell är att man tar tag i situvationen och visa vilka det är som bestämmer

Hur ska du lägga upp ditt staff arbete med balans till ditt privata liv och din RP? När jag spelar så är jag en person och jag ska inte låta den staff personen ta över mitt liv. Sen säger jag inte att jag inte kommer gå och tänka på det när man gör andra grejer i livet än att sita och spela för att det kommer jag att göra, jag kommer tänka på staff arbetet många gånger under en dag. kortfattat så ska jag vara en Liam när jag är staff och en annan Liam när jag gör annat

Hur länge har du spelat på Unive? Jag började spela unive kanske ungefär ett halv år sedan mer eller mindre men jag började typ spela fivem för ett halv år sedan och när jga började spela unive så började jag med fivem

Har du tidigare erfarenheter som staff? Nej inga tidigare erfarenheter

Vilka områden i staff teamet är du intresserad att jobba inom? RP, Kriminell

Finns det något område utifrån de ovanstående som du inte är beredd att jobba inom? Donation för att jag inte känner mig säker på det området. Allt som har med pengar att göra är jag helt fel person att ha och göra med men jag tror och hoppas att jag kan bli en del av Unives staff team!!

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka