Inaktuell gon_kers | Ansökan till Staff

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Stödjer du den sökande?

• Stöd

Votes: 0 0.0%
  • Inget stöd

Votes: 0 0.0%

• Totalt antal väljare
    0
  • Omröstningen stängd .
Status
Ej öppet för ytterligare svar.

gon_kers

Medlem
Meddelanden
57
Reaction score
2
Vad är ditt namn i verkligheten? Liam

Ditt discordnamn: gon_kers ( ✞Liam.se✞™ )

Ange ditt födelsedatum 10 Juni 2010

Varför ska just du bli staff? Jo för det första varför just jag ska bli staff är för att jag är en driven person som blickar fram och är fokuserad på att fixa till det som är fel. Och för det andra tar också tag i saker direkt jag sitter inte och väntar en dag utan jag tar tag i det direkt. Till sist så är jag en kille med humor och jag kan ta kritik jag skämtar bara inte bort det utan jag tar till med vad folk tycker.

Vad tycker du inte fungerar på Unive? Jag har varit staff innan på unive och då hade unive ett stort problem med mycket lallare visst man kan träffa på någon då och då men absolut inte lika mycket som man gjorde innan. Men det jag ser mycket av nu är brist på socsial rp och det måste sättas stopp för samt folk som rp:ar krim utan krim roll är också en sak som förekommer på unive då och då.

Hur ska DU, tillsammans med övriga Staff Teamet lösa problemet som du nämnde ovan? Men jag tycker att man ska hålla en bra komunikation mellan varandra och inte se ner på staffs som är lägre en dig själv samt att verkligen göra något åt saken och inte bara trycka F8 quit och tycka att de andra staffs ska göra det utan jobbar som ett TEAM och verkligen trycka på att det heter STAFF TEAM

Hur agerar man professionellt i sin staff roll? Hur viktigt är det för dig att agera professionellt? Jo men såklart är det ju jätteviktigt att agera professionellt som staff inte bara för att det är unive's blick utåt men också för att vi ska visa unive från den bästa sidan. Man agerar professionellt genom att hålla en rak och tydlig ton och kunna prata med opositionen samt inte prata i mun utan man ska vara diciplinerad

Hur ska du lägga upp ditt staff arbete med balans till ditt privata liv och din RP? Jag ska lägga upp det på så sätt att när jag sitter vid datorn så är det en typ av Liam alltså en mer hård och tydlig Liam medans när jag ej sitter vid datorn så är det en lite mer mjukare och mer skämtsam Liam. Men jag kommer absolut inte låta min staff roll ta över mitt liv

Hur länge har du spelat på Unive? Jag och en kompis brukade lira unive typ maj 2025 sen dog det ut för att vi gick inte på samma skola vi höll inte kontakten längre OSV men sen tog jag upp kampen igen juli 2025 då jävlar ska jag säga att jag var aktiv jag ansökte om medlem sen blev jag staff sen blev jag president i ett gäng sen var jag högt uppsatt i något jobb men sen efter typ 3 månader tyckte jag att det blev för mycket ansvar att jag hade mycket att göra på datorn allt med skola,fivem OSV men jag såg att fivem började långsamt ta över mitt liv så jag pausade en liten kort period och nu sitter jag här igen starkare en någonsin och är redo att komma tillbaka !!!!!!BRING BACK OG UNIVE!!!!!

Har du tidigare erfarenheter som staff? Ja som jag skrev här uppe har jag varit staff x antal gånger

Vilka områden i staff teamet är du intresserad att jobba inom? Donation, Event

Finns det något område utifrån de ovanstående som du inte är beredd att jobba inom? allt funkar för mig men jag tycker personligen att jobba med något område som handlar om spelarna amen typ som Event när spelare ska ha det kul tycker jag är viktigt samma med Donation är också viktigt för unive just för att det är bra att ha en stadig ekonomi i en fivem server. <3

Inaktuell.

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka