Accepterad stoufzz | Ansökan till Staff [320]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

stoufzz

Aktiv Medlem
Medlemskap Ansvarig
Meddelanden
1,977
Reaction score
90
Vad är ditt namn i verkligheten? Christoffer

Ditt discordnamn: Stoufzz

Ange ditt födelsedatum 13 December 1999

Varför ska just du bli staff? Jag tror att jag skulle passa som staff, då jag spenderar väldigt mycket tid på servern och vill hjälpa alla så mycket som möjligt, samt se till att RP-nivån hålls på en bra nivå och att folk inte springer omkring och lallar. Jag är just nu SV, men känner att jag vill ta det ett steg vidare och bli helper för att kunna göra mer för servern.

Vad tycker du inte fungerar på Unive? Just nu tycker jag att den kriminella RP:n är väldigt låg och mest består av skjutande. Det finns för lite av den sociala RP:n. Jag tycker även att reparation av bilar inte sköts, då många ignorerar att skriva eller inte rpar när man lagar. Dessutom är det allmänt mycket lallande eller för mycket OOC snack

Hur ska DU, tillsammans med övriga Staff Teamet lösa problemet som du nämnde ovan? Genom att specca så mycket som man kan och genom bra teamwork med teamet fortsätta att ta åtgärder på de som inte sköter sig.

Hur agerar man professionellt sin staff roll? Hur viktigt är det för dig att agera professionellt? Man ska ha ett bra bemötande mot alla, men samtidigt vara bestämd och vidta rätt åtgärder. Man ska inte använda sin position med makt för egen vinning eller för gängets vinning (om man tillhör ett gäng).

Hur ska du lägga upp ditt staff arbete med balans till ditt privata liv och din RP? Just nu har jag semester, så jag har mycket tid att lägga ner. Vanligtvis arbetar jag 07-16, och efter det har jag tid att spendera på staffarbete. Eftersom jag just nu inte gör så mycket, utan mest känner att jag bara åker runt, vill jag lägga mer fokus på att hjälpa servern.

Hur länge har du spelat på Unive? Sedan 31 Mars

Har du tidigare erfarenheter som staff? Nej inte mer än Servervakt där jag försökt ha lite koll på sjukan när jag inte har något att göra, samt ta bort bilar som lämnas onödigt.

Vilket ansvarsområde söker du att jobba i? Support

Vilka andra områden kan du också tänka dig jobba inom? RP, Support, Servervakt

Accepterar du att du inte kommer kunna RP:a som vanligt under din Helpertid? Ja

+rep seriöst mogen å passande grabb för dehär jobbet tycker du hade förtjänat de +gullig också

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka