Accepterad stoufzz | Ansökan till Servervakt (Gaby_bs)

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

stoufzz

Aktiv Medlem
Medlemskap Ansvarig
Meddelanden
1,980
Reaction score
90
Vad är ditt namn i verkligheten? Christoffer

Vad heter du på discord? Stoufzz

Vad är ditt Hex:ID 11000010dcde657

Ange ditt födelsedatum 13 December 1999

Beskriv din dagliga aktivitet. Är online från ungefär 17:00 fram tills ungefär 22:00-23:00 under den tiden rpar jag både med gänget och åker runt i staden samt är Chef för Legion Motorcycle där jag spenderar en liten stund och kollar ifall vi har motorcyklar och vissa dagar kollar jag aktivitet och sköter med anställda.

Hur länge har du varit medlem på Unive? sedan 31 Mars 2024

Hur många gånger har du blivit bannad/avstängd (Bifoga Bild) Aldrig https://gyazo.com/11e9064f6256abfd0b94d22a59d0691b

Har du tidigare varit blacklistad? Nej

Förklara vad för uppgift en servervakt har. Servervakter observerar spelarnas beteende och chatt för att se till att de följer RP-reglerna och inte stör andra spelare. Om en spelare bryter mot reglerna kan servervakten ge varningar, kicka spelaren från servern eller till och med ge folk en permanent ban i allvarligare fall.

Varför vill du bli servervakt på servern? För att jag spenderar mestadels av tiden runt i staden som till exempel sjukhuset, Legion Motorcycles samt även mycket med gäng där jag personligen tycker det behövs så många servervakter som möjligt.

Berätta sammanfattat vad korruption och abuse är och hur de kan förekomma på olika sätt som servervakt. detta innebär att en person med maktposition utnyttjar sin ställning för att skaffa otillbörliga fördelar för sig själv eller andra. en person tillexempel med maktposition missbrukar sina befogenheter för personliga vinningar eller för att ge sig själv eller sina kompisar en otillbörlig fördel
Abuse är t.ex att man använder toggleid under skottlossningar som kan ge en fördelar som man egentligen inte borde ha genom att se vart folk befinner sig

Vidare till muntlig intervju, du har 48h på dig att ta din intervju innan den automatiskt nekas. Lycka till!

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka