Nekad Stormz y | Medlem ansökning (alexander2005)

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Stormz y

Icke Medlem
Meddelanden
8
Reaction score
0
Vad är din steam profil länk? https://steamcommunity.com/profiles/76561199087248266

Vad är ditt namn i verkligheten? Willjam

Vad är ditt discord namn? Stormzy.#2751

Vad är ditt födelsedatum? 23 Januari 2006

Berätta om din karaktär. Min karaktär heter Lars Holm och är 21 år gammal. Han är bil intresserad, gillar mest sport bilar/motorcyklar. Han är en glad och trevligt person med mycket erfarenhet kring bilar. Bil intresset kom från hans pappa som också jobbade på en bil verkstad i Tyskland. Lars är född i Tyskland, vid 12 års åldern så flyttade hela hans familj till Sverige från Tyskland. Lars hjälpte sin pappa med att laga bilar redan vid 9 års åldern så man kan säga att han vet ganska mycket om bilar. Lars är en väldigt lugn och fin kille som gillar att laga/fixa bilar. Det är därför han vill bli medlem på Unive för att få jobb på Mekonomen eller Falk

Varför ska just du bli Medlem på Unive? För att kunna utveckla min RP och bli en bättre spelare. Det är därför jag vill bli medlem. Jag har spelat på servern i ungefär 2 veckor det blir mycket roligare om man har ett jobb och tjänat egna pengar för att kunna köpa bilar.

Vad är det som får dig att vara intresserad av just Unive? det är väldigt bra och seriöst RP så det är därför jag är intresserad av Unive Det är också bra att de är på svenska så att man förstår.

Hur hittade du Unive? Mina kompisar började att spela på servern och de tyckte att de var jätte roligt och de sa till mig att ladda ner det och sen så gjorde jag de. Och efter ett tag blev det roligare och roligare och efter en stund blev jag besatt.

Vad har du för mål med ditt rollspel? Att bli en bättre spelare och utveckla min RP så att jag kan börja jobba på Mekonomen eller Falk. Och om man blir bättre så blir det roligare, det är då man spelar mer och kan hjälpa de som behöver

Vad har du som mål att uppnå på Unive? Att bli en bättre spelare och utveckla min RP så att jag kan börja jobba på Mekonomen eller Falk

Är du aktiv deltagare i andra servrar för tillfället? Nej jag spelar bara på Unive

Tillbaka